Det gør ondt !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

sarahb

Anneiris skriver:

Tager du panodiler for dine plukveer??
Plukveer må da ikke gøre ondt..

præcis. det må de ikke og derfor må jeg tage den lidt mere med ro nu, det er jeg bare SLET ikke god til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

hvorfor er man sådan et kvaj til at lytte til sin krop?! jeg er faktisk begyndt at kunne mærke plukveerne nu, og det har jeg ellers slet ikke kunnet overhovedet - det er lidt uhyggeligt. men...følelsen af en plukve, altså den der spænding, er det den samme som under en ve - bare plus smerte??

Ja og så bare plus mega smerte

Anmeld

7. september 2010

Anneiris

sarahb skriver:

præcis. det må de ikke og derfor må jeg tage den lidt mere med ro nu, det er jeg bare SLET ikke god til

øv øv ..

Har lige ligget med kraftig infektion i blæren, og havde også plukveer heele tiden og de gjorde skide ondt, og det viste sig så at min livmoderhals var blevet mere moden, og at den også var blevet mindre, så det havde sat lidt gang i min graviditet
- Du skal måske fortælle din jordemoder at dine plukveer gør ondt??

Knus Anne
34+1

Anmeld

7. september 2010

sarahb

Anneiris skriver:

øv øv ..

Har lige ligget med kraftig infektion i blæren, og havde også plukveer heele tiden og de gjorde skide ondt, og det viste sig så at min livmoderhals var blevet mere moden, og at den også var blevet mindre, så det havde sat lidt gang i min graviditet
- Du skal måske fortælle din jordemoder at dine plukveer gør ondt??

Knus Anne
34+1

det har jeg gjort og min læge det er dem der beordrede min på deltid... men har kun 3,5 uge tilbage på arbejdet så jeg klarer den nok...

Anmeld

7. september 2010

Anneiris

sarahb skriver:

det har jeg gjort og min læge det er dem der beordrede min på deltid... men har kun 3,5 uge tilbage på arbejdet så jeg klarer den nok...

Nåå, det var godt
Held & lykke så

Anmeld

7. september 2010

sarahb

Anneiris skriver:

Nåå, det var godt
Held & lykke så

Tusinde mange tak og i lige måde

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

morethanperfect skriver:

Jeg er 31+6 nu , og har fået af vide af jordermoderen at han ligger helt nede med hovedet nu .. Men engang i mellem gør det mega ondt når han bevæger sig dernede , og indeni mig .. Det svært og forklare , men det som om han er på vej ud .. Ved ikke om der er nogle der har prøvet det , eller ved hvad jeg snakker om , hvis ja , hvad gjorde i så ???

Det er helt naturligt. Jo længere henne du er, desto mere skruer baby sig nedad i bækkenet Der er ikke rigtig så meget at gøre ved det. Men prøv at gå en tur, så tankerne kommer lidt væk...

K.h. Linda, som godt kan huske jagene.

Anmeld

7. september 2010

morethanperfect

Mange tak for alle svarene piger ..

Har lige snakket med min jordemoder , og hun siger det er helt normalt , så der er ingen grund til at være bekymret .. Heldigvis

Anmeld

7. september 2010

oo

morethanperfect skriver:

Har lige snakket med min jordemoder , og hun siger det er helt normalt , så der er ingen grund til at være bekymret .. Heldigvis

super

Anmeld

7. september 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

God bedring søde - og held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.