Det gør ondt !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.266 visninger
30 svar
1 synes godt om
6. september 2010

morethanperfect

Jeg er 31+6 nu , og har fået af vide af jordermoderen at han ligger helt nede med hovedet nu .. Men engang i mellem gør det mega ondt når han bevæger sig dernede , og indeni mig .. Det svært og forklare , men det som om han er på vej ud .. Ved ikke om der er nogle der har prøvet det , eller ved hvad jeg snakker om , hvis ja , hvad gjorde i så ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Jeg er 31+6 nu , og har fået af vide af jordermoderen at han ligger helt nede med hovedet nu .. Men engang i mellem gør det mega ondt når han bevæger sig dernede , og indeni mig .. Det svært og forklare , men det som om han er på vej ud .. Ved ikke om der er nogle der har prøvet det , eller ved hvad jeg snakker om , hvis ja , hvad gjorde i så ???

Hejsa...

som du ved, er jeg i nøjagtig samme istuation som dig.. altså at være på vej i fødsel liiiige tidligt nok!!!

Jeg har det på nøjagtig samme måde... og JA - det gør mega ondt!! Min jordemoder mener, at det er fordi lillepigen har boret sig rigtig godt og grundigt ned i bækkenet, og står helt klar til at blive født...!! Det kan godt trykke ubehagelig meget... av av!!! Så mon ikke, det er det, der også sker for dig???

Anmeld

6. september 2010

morethanperfect

misslea skriver:

Hejsa...

som du ved, er jeg i nøjagtig samme istuation som dig.. altså at være på vej i fødsel liiiige tidligt nok!!!

Jeg har det på nøjagtig samme måde... og JA - det gør mega ondt!! Min jordemoder mener, at det er fordi lillepigen har boret sig rigtig godt og grundigt ned i bækkenet, og står helt klar til at blive født...!! Det kan godt trykke ubehagelig meget... av av!!! Så mon ikke, det er det, der også sker for dig???

Arr syns det uhyggeligt :O ..

Og ja , det kommer næsten altid lige når jeg har lagt mig ned ... Det som om han drejer hovedet rundt .. Men det var ikke lang tid .. Det bare lige et øjeblik det gør ondt

Anmeld

7. september 2010

Bryndis

Jeg er i uge 31+5 og har det på nøjagtig samme måde og har haft ondt i et stykke tid nu.

Det gør helt vanvittig ondt når jeg går og det føles virkelig som om at han er på vej ud. Men det er fordi at han ligger så langt nede i bækken og bevæger hovedet. Det sagde min jordemoder ihvert fald så det satser jeg på det er

Anmeld

7. september 2010

Heidi85

Kan kun give jer alle ret det gør p.... ondt jeg selv er 32+4 og til tider er der rigtig gang i hende men lille pigen har ligget med hovedet ned de sidste 3 uger så nu må der gerne ske noget .men vend det til noget posativt der kommer noget skønt ud af det i sidste ende

Anmeld

7. september 2010

morethanperfect

I har helt ret piger .. Jeg blev bare lige så bekymret .. Hehe ..

Anmeld

7. september 2010

oo

aj, I må lige forklare hvordan jeres smerter er! jeg har nemlig også mega ondt (er 34+6). udover at selve bækkenet gør ondt, især om natten skal jeg vende mig hundrede gange!!, så er der ligesom en muskel i skeden...altså det føles faktisk som en rund cirkel lige ved skedeindgangen der bare gør NAS. og så igår startede nogle lange jagsmerter der ligesom går fra omkring navlepunktet og direkte ned i skedeindgangen. gir det mening? men er det sådan nogle slags smerter I har, når I siger det føles som om de er på vej ud??

Anmeld

7. september 2010

henh01

Heidi85 skriver:

Kan kun give jer alle ret det gør p.... ondt jeg selv er 32+4 og til tider er der rigtig gang i hende men lille pigen har ligget med hovedet ned de sidste 3 uger så nu må der gerne ske noget .men vend det til noget posativt der kommer noget skønt ud af det i sidste ende

Det er da lige tidligt nok hvis der snart sker noget Må da håbe du holder hende inde et par uger eller 7 endnu

Anmeld

7. september 2010

morethanperfect

Tjuhl skriver:

aj, I må lige forklare hvordan jeres smerter er! jeg har nemlig også mega ondt (er 34+6). udover at selve bækkenet gør ondt, især om natten skal jeg vende mig hundrede gange!!, så er der ligesom en muskel i skeden...altså det føles faktisk som en rund cirkel lige ved skedeindgangen der bare gør NAS. og så igår startede nogle lange jagsmerter der ligesom går fra omkring navlepunktet og direkte ned i skedeindgangen. gir det mening? men er det sådan nogle slags smerter I har, når I siger det føles som om de er på vej ud??

Jeg kunne ikke forklare det bedre selv ! Det er præcis sådan jeg har det ! Nu er jeg da helt sikker på jeg ikk er den eneste .. Heh .. 

Men jeg har ikke sådan vildt ondt i bækkenet .. Det mere sådan som du forklarer det  

Anmeld

7. september 2010

oo

morethanperfect skriver:

Jeg kunne ikke forklare det bedre selv ! Det er præcis sådan jeg har det ! Nu er jeg da helt sikker på jeg ikk er den eneste .. Heh .. 

Men jeg har ikke sådan vildt ondt i bækkenet .. Det mere sådan som du forklarer det  

hehe, ikke fordi man ønsker andre skal have ondt, men det er skismer så rart at vide man ikke er den eneste

jeg har ikke fået sagt det til hverken læge eller jordmor...jeg er bare så dårlig til at reagere når jeg har ondt. har du snakket med nogen om det? jeg tænker bare, om man skal være sengeliggende som Misslea er eller hvad....der er jo stadig et stykke til termin for os allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.