Det gør ondt !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Ann.

Så vidt jeg ved så er det altså normalt at baby står med hoved nede tidligt for 1. gangsfødende.

Det gør skide ondt, men det er fordi at bækkenet giver sig og det gør det jo igennem hele graviditeten, fordi at der skal være plads til at baby kan komme igennem under fødslen. 

Lærke stod hele nede i 29+4 (uge 30), men hun stod ikke fast, så man kunne stadig rokke med hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

morethanperfect

Tjuhl skriver:

hehe, ikke fordi man ønsker andre skal have ondt, men det er skismer så rart at vide man ikke er den eneste

jeg har ikke fået sagt det til hverken læge eller jordmor...jeg er bare så dårlig til at reagere når jeg har ondt. har du snakket med nogen om det? jeg tænker bare, om man skal være sengeliggende som Misslea er eller hvad....der er jo stadig et stykke til termin for os allesammen

Jeg ringede til vagtlægen i nat fordi det gjorde mega ondt , og det blev ved med at komme .. Syns det plejer at forsvinde når jeg ligger mig helt i ro , men ikke i går ... Han sagde at det ikke var noget alvorligt , og hvis jeg ville ha kigget på det , skulle jeg til odense klokken 1 i nat , og jeg havde ikke mulighed for at komme derind , så sagde at jeg ville snakke med min jordemoder i dag Kan lige skrive når jeg har fundet ud af hvad det er

By the way , jeg er også sengeliggende

Anmeld

7. september 2010

oo

morethanperfect skriver:

Jeg ringede til vagtlægen i nat fordi det gjorde mega ondt , og det blev ved med at komme .. Syns det plejer at forsvinde når jeg ligger mig helt i ro , men ikke i går ... Han sagde at det ikke var noget alvorligt , og hvis jeg ville ha kigget på det , skulle jeg til odense klokken 1 i nat , og jeg havde ikke mulighed for at komme derind , så sagde at jeg ville snakke med min jordemoder i dag Kan lige skrive når jeg har fundet ud af hvad det er

By the way , jeg er også sengeliggende

ok, du må rigtig gerne skrive når du har talt med jordmor (chancen for det er en jordmor jeg kender er vel egentlig relativt god, når du bor i Svendborg ).

ja, forresten, jeg kan da godt huske du er sengeliggende

Anmeld

7. september 2010

smokin

De der jag er helt almindelige, det er ledene der giver sig indeni maven og baby der presser godt og grundigt på udgangen. Jeg kan huske jeg ikke kunne gå tur med hundene til sidst, bare det mindste ryk i snoren så gjorde det avs i skridtet...

Anmeld

7. september 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

aj, I må lige forklare hvordan jeres smerter er! jeg har nemlig også mega ondt (er 34+6). udover at selve bækkenet gør ondt, især om natten skal jeg vende mig hundrede gange!!, så er der ligesom en muskel i skeden...altså det føles faktisk som en rund cirkel lige ved skedeindgangen der bare gør NAS. og så igår startede nogle lange jagsmerter der ligesom går fra omkring navlepunktet og direkte ned i skedeindgangen. gir det mening? men er det sådan nogle slags smerter I har, når I siger det føles som om de er på vej ud??

Jeg er begyndt at få det samme, og her føles det som om når man trykker sig selv dybt i navlen. Der er en nerve der går lige ned i understellet og det er sådan det føles når han bevæger sig dernede. Så ubehageligt...

Anmeld

7. september 2010

oo

sarahb skriver:

Jeg er begyndt at få det samme, og her føles det som om når man trykker sig selv dybt i navlen. Der er en nerve der går lige ned i understellet og det er sådan det føles når han bevæger sig dernede. Så ubehageligt...

jeg vrælter rundt som en gammel andemor og skal rejse mig laaaaaaangsomt fra stole og sofaen kan jeg nærmest ikke komme op fra hvis ikke Søren tager fat under albuerne  og alligevel sidder jeg gang på gang hos jordmor og læge og siger "næh, jeg har det FINT"

Anmeld

7. september 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

jeg vrælter rundt som en gammel andemor og skal rejse mig laaaaaaangsomt fra stole og sofaen kan jeg nærmest ikke komme op fra hvis ikke Søren tager fat under albuerne  og alligevel sidder jeg gang på gang hos jordmor og læge og siger "næh, jeg har det FINT"

kender det alt for godt...
Men min jordemoder beordrede min delvist sygemeldt For nu går den ikke mere. Arbejder 6 dage om ugen hver anden uge i butik og vi skal altid hente varer i kælderen så snart der er 1 der køber noget. Det er så hårdt og nu har det resulteret i kraftige plukveer OFTE og nogle gange må jeg tage panodiler for det. Så nu er jeg gået ca. 12 timer ned om ugen. WOW... Jeg er bare DUM!

Anmeld

7. september 2010

oo

sarahb skriver:

Men min jordemoder beordrede min delvist sygemeldt For nu går den ikke mere. Arbejder 6 dage om ugen hver anden uge i butik og vi skal altid hente varer i kælderen så snart der er 1 der køber noget. Det er så hårdt og nu har det resulteret i kraftige plukveer OFTE og nogle gange må jeg tage panodiler for det. Så nu er jeg gået ca. 12 timer ned om ugen. WOW... Jeg er bare DUM!

hvorfor er man sådan et kvaj til at lytte til sin krop?! jeg er faktisk begyndt at kunne mærke plukveerne nu, og det har jeg ellers slet ikke kunnet overhovedet - det er lidt uhyggeligt. men...følelsen af en plukve, altså den der spænding, er det den samme som under en ve - bare plus smerte??

Anmeld

7. september 2010

marhemor

Iiihhhh.... Jeg sidder her og bliver helt bekymret for hvorfor jeg ikke kan mærke mere end jeg gør...    (og føler mig ret åndsvag over at pive over ikke at have ondt!! )

Jeg er 33+5 og synes stadig at jeg har det fantastisk, altså lige bortset fra at jeg indimellem har smerter i halebenet, men det er også det eneste!! Det afhjælpes rimelig nemt med en pude i lænden

Tænker bare om det er fordi den lille ikke har lagt sig til rette med hovedet endnu, og derfor stadig har "masser af plads" til at boltre sig på...?? Nå men alt det kan jm vel svare på, der går bare 14 dage endnu, før jeg skal til hende... Så tror egentlig bare at jeg vil sende  til jer der har ondt, og nyde at mine smerter ikke er begyndt endnu

Anmeld

7. september 2010

Anneiris

sarahb skriver:

Tager du panodiler for dine plukveer??
Plukveer må da ikke gøre ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.