Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ser hun skøn ud! Så lille og fin i huden!
Ja, din store pige ser hun også rigtig sød ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
zaaaaaaaaaaaaafir !!! du gør mig ikke mindre skruk da !!! hvor er hun super skøn og se alle hår ihhhhhh er solgt
nej, hold nu op, hvor er hun sød!! jeg er helt vild med den der rynkede basse der ligger og snorker på Toms mave
Tak, Zafir...............jeg kan næsten dufte hende, den lille skønhed. Sikke et fint hår hun har. Storesøster ser pavestolt ud........og det kan jeg godt forstå.
Mette
Sikke nogle smukke smukke piger i nu har ...Er vild med dine piger... og jeg vil nok mene at man har et meget tæt forhold til lille søster Frigg... Aldrig har jeg været så tæt på en fødsel før på nær min egen smiler...
Majbritt
hold op nogle skønne skønne tøser du har!!!!! Og hvor er det bare et dejligt billede hvor Idun stolt viser lillesøster frem!
Hvor er hun bare lækker lækker
Så køn og sød!
Zafir skriver: På request... Jeg er ked af det, men jeg tænkte at I nok snart var ved at være træt af Frigg og mig Men altså - jeg vil GERNE ligge billeder op - I får ikke alle sammen nu, fordi min browser gik ned og vi skal køre, fordi vi skal i aftenshowet Så min egen smukke FRIGG
På request... Jeg er ked af det, men jeg tænkte at I nok snart var ved at være træt af Frigg og mig Men altså - jeg vil GERNE ligge billeder op - I får ikke alle sammen nu, fordi min browser gik ned og vi skal køre, fordi vi skal i aftenshowet
Så min egen smukke FRIGG
Ååårrrh SUK, hvor er hun fin, og hvor er Idun dog sød med hende!
Vil gerne besøge jer snart, hvis I er friske og klar til det ... held og lykke i Aftenshowet om et par minutter, sidder og ser spændt
Du har et par rigtig smukke piger...
Tak for kigget ....
Knus Pia.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128