Frigg - Billedespam 0-5 dage <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Dot D

Zafir skriver:

Man kan jo se det på dr.dkk

Hun er altså en drengemagnet allerede...  Sophus har lige stået og set fødslen en tre fire gange, og han bliver ved med at pege på skærmen og sige: mig se lidt beb, mig se lille beb, hun er søøøøøøød 2,5 år og allerede helt vild med piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dot D skriver:

Hun er altså en drengemagnet allerede...  Sophus har lige stået og set fødslen en tre fire gange, og han bliver ved med at pege på skærmen og sige: mig se lidt beb, mig se lille beb, hun er søøøøøøød 2,5 år og allerede helt vild med piger

Fniiis.... Det er farmand sikkert ikke glad for hehe

Anmeld

7. september 2010

Dot D

Zafir skriver:

Fniiis.... Det er farmand sikkert ikke glad for hehe

Tror det ikke, han så noget forvirret ud den dag du havde født, for Sophus løb ind, da han kom fra dagpleje og råbte: Far, mig se beb nede i vandet, beb beb beb..... Og så måtte jeg jo lige forklare om det store øjeblik, vi alle havde sammen med dig om morgen

Anmeld

7. september 2010

SiLiMiMa

nåååe... se lige alt det lyse hår!!!!

ih hvor er hun smuk.

og så er der jo ikke noget skønnere end et billede af en stolt storesøs(kende) med en lille babysøs(kende) dejligt!!!!

tillykke med frigg!!

heise

Anmeld

7. september 2010

Mira0911

Hvor er hun fin... :)

Anmeld

7. september 2010

DK

Wee billeder. Havde dagene efter fødslen været inde på din blog m.m. og lede efter billeder, så det er bare lækkert med masser af fotos!!

Vi bliver aldrig trætte af dig og familien!! SPAM OS!!!

Og nuuuj hvor er hun lækker den lille Frigg. Hvor er det vildt at hun har så langt OG lyst hår af en lille baby at være. MUMS!

Anmeld

7. september 2010

Bondepigen

Troede ikke du ville på tv...

Men jeg kan nu godt forstå, du har valgt at komme på aftenshowet. Synes i øvrigt du får meningen med det ret godt ud... osse at det i bund og grund ikke handler om Frigg eller dig (selv om I da var den største del af det), men om hjemmefødselsordningen i region sjælland.

Og hvor ER hun dog bare dejlig...elsker babylydende på aftenshowet..og at jeg måtte være med til fødslen. Nu er jeg da virkelig skruk!

Anmeld

8. september 2010

Miamaja

jamen, hvor er de smukke begge to

Anmeld

8. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bondepigen skriver:

Troede ikke du ville på tv...

Men jeg kan nu godt forstå, du har valgt at komme på aftenshowet. Synes i øvrigt du får meningen med det ret godt ud... osse at det i bund og grund ikke handler om Frigg eller dig (selv om I da var den største del af det), men om hjemmefødselsordningen i region sjælland.

Og hvor ER hun dog bare dejlig...elsker babylydende på aftenshowet..og at jeg måtte være med til fødslen. Nu er jeg da virkelig skruk!

Orkjo.Det var ikke fordi jeg ikke ville på tv. Jeg ville bare ikke have cams herhjem og filme mit hjem og min familie. Det har ikke været det, for mig der var historien, så jeg valgte at sige ja til aftenshowet, fordi de respekterede min vinkel og de gerne ville have mig ind i studiet og ikek her hjem og filme

Anmeld

8. september 2010

Bondepigen

Orkjo.Det var ikke fordi jeg ikke ville på tv. Jeg ville bare ikke have cams herhjem og filme mit hjem og min familie. Det har ikke været det, for mig der var historien, så jeg valgte at sige ja til aftenshowet, fordi de respekterede min vinkel og de gerne ville have mig ind i studiet og ikek her hjem og filme

Nå ja, det er vist osse rigtigt...  Det var osse kun for at drille lidt..

Synes osse det var et rigtig godt interview i aftenshowet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.