Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smukke smukke LYSHÅREDE Frigg med sin smukke storesøster
GLÆDER MIG VILDT TIL AT SE JER I MORGEN
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE - endnu engang, med hende. Hvor er hun bare skøn!
Smukke smukke frigg så dejlig
hvor er det nogen dejlige billeder og så skønt at se Idun med hende. Virkelig skønne billeder. Dejlig familie du har fået
Ikke mange nyfødte er kønne, men det er hende her da godt nok...og så lyshåret... tillykke igen...
Åh Zafir, sikke nogle dejlige billeder. Hvor er det nogle kønne piger I kan lave
Zafir skriver: På request... Jeg er ked af det, men jeg tænkte at I nok snart var ved at være træt af Frigg og mig Men altså - jeg vil GERNE ligge billeder op - I får ikke alle sammen nu, fordi min browser gik ned og vi skal køre, fordi vi skal i aftenshowet Så min egen smukke FRIGG
På request... Jeg er ked af det, men jeg tænkte at I nok snart var ved at være træt af Frigg og mig Men altså - jeg vil GERNE ligge billeder op - I får ikke alle sammen nu, fordi min browser gik ned og vi skal køre, fordi vi skal i aftenshowet
Så min egen smukke FRIGG
Hvor er hun bare SMUK! Smiler... Tillykke med hende Glæder mig da helt vildt SELV til jeg skal føde Men jeg skal dog vente 10 uger endnu hihi..
Knus Sussie 30+0
Sikke nogen smukke piger i har...
Og sikke fint hår Frigg har...
åh hvor er de kære
Tillykke
Hvor er hun bare mega dejlig og det er Idun også stolte store søster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128