menuen i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

ekzunz

mullesmith2 skriver:

Har skrællet 2.5kg kartofler idag fordi jeg tænkte at jeg ville lave flødekartofler idag og korge retsen til svensk pølseret til i morgen  til flødekartoflerne skal vi have sådan nogen skinketournadoer jeg lige løb over i føtex idag og så lidt salat af en art.

Jeg bliver altid så misundelig når jeg hører om andres kartoffel-forbrug. Herhjemme bruger vi ca. 3-4 kg. kartofler pr. måltid, så at kunne skrælle 2,5 kg og have til 2 dage er virkelig misundelsesværdigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

ekzunz

Vi skal have pasta med kødsauce. Mandag er der et par stykker som skal til fodbold, så det skal være noget som er nemt at varme.

Imorgen skal vi have medister (1 kg) med kartofler, brun sovs og rødkål.

Anmeld

6. september 2010

lollandpigen

Her står den på pakker med oksekød og salat og flutes med hvidløgs smør.. Til dessert er der hjemmebagte franske vafler....

Anmeld

6. september 2010

Mutti2B

Jeg tror jeg vil lave sushi i aften

Anmeld

6. september 2010

Sommerfuglelarven

Idag skal vi bare have karrysuppe med nudler og kylling i, jeg har bihulebetændelse og orker ikke at lave det store!

Imorgen tror jeg at vi skal have fyldte peberfrugter med svinefars, feta, revet gulerod og hvidløg i, dertil nogle kartofler i fad.

Anmeld

6. september 2010

MM1987

Her har jeg købt ind til oksemedaljoner og flødekartofler (de bedste flødekartofler Mmmm) - og så lidt råkost for at få dagens grøntsager

Så her er der herremiddag på menuen.

Anmeld

6. september 2010

MariaJ

lollandpigen skriver:

Her står den på pakker med oksekød og salat og flutes med hvidløgs smør.. Til dessert er der hjemmebagte franske vafler....

DET lyder godt med franske vafler. Kan man virkelig bage dem selv?

Anmeld

6. september 2010

MariaJ

Vi skal have laksefileter med ris og spinat.

Anmeld

6. september 2010

Brams

Her står den på koteletter i fad - trænger altså også virkelig til noget ny inspiration, så jeg kigger med

Anmeld

6. september 2010

otlitrom

Vi skal have gratis mad - det smager også godt Vi skal spise hos min far i aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.