Er en kravlegård nødvendig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

MyBaby

Vi har en kravlegård. Ida er nu fem måneder gammel og vi bruger den hver dag.

• Vi har hund og det er dejligt at have Idas legetøj samlet et sted, hvor hunden ikke lige bliver fristet til at lege med det.
  • Det er også rigtig dejligt, at have et sted, hvor der altid er lidt legetøj og hvor man lige kan lægge hende, når man skal noget. Her kan man også have et spejl hængende og sådan noget, som babyer jo elsker.
  • Vi har gulvtæpper på og bor i et ældre hus uden gulvvarme, så jeg er glad for, at jeg nu her til vinter kan lægge Ida i kravlegården og vide, at hun ikke får træk og ikke ligger på et træls nusset gulvtæppe!

Ida elsker at ligge i sin kravlegård og den vi har kan indstilles i to trin, så man kan nemt stå og hygge med hende imens hun ligger i den!

Jeg kan i hvert fald anbefale den - vi var også meget i tvivl, men er glade for, at vi har købt den. (Vi fandt den på dba.dk til 200 kr, så det behøver ikke være en stor invistering).

Nu blev det godt nok lidt langt...  Håber, du kan bruge svaret!

Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Amso

Vi venter vores første barn, og jeg får en af min søster, så skal ikke ud at invisterer. Ved ikke hvor meget vi vil få brugt den, men synts det rart at have et sted vi kan lægge den lille, nu vi har en stor hund. Vil nok være rart vi lige kan gå i køkkenet uden at holde øje med både den lille bebs og vores hund. Med hensyn til vilde slikkerier fra hundens side af, og. div. Kan også være hun sagtens kan lade den lille være, men regner med den er god at have til at starte med i hvert fald i vores tilfælde så vi kan se hvordan dyret "arter" sig..

Anmeld

8. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde ingen kravlegård til nr. 1. Men da vi fik nr. 2 lejede vi en i Babysam. Vi brugte den rigtig meget. Der er kun 17 mdr. vores børn og vores dreng havde lidt svært ved nogen gange, at lade vores pige være. Jeg har ikke kunne undvære den.

Anmeld

8. september 2010

Maddox

Jeg har aldrig brugt kravlegård til mine 2..

Hvis vi havde boet et sted hvor der var meget fodkoldt eller havde haft en stor hund, ville jeg nok have overvejet at anskaffe mig en

Anmeld

8. september 2010

Bellinda89

Vi har osse lige købt en kravlegård , den er bare ikke blevet sat op i nu.. Tror sagtens jeg ville kunne undvære den , men synes bare det er dejligt lige at kunne lægge den lille der , når man er igang med at lave mad & div. ting.. Specielt nu hvor hun er begyndt at kravle

Anmeld

8. september 2010

Mor-til-asta-09

Vi havde en.. Og den stod faktisk bare i hjørnet og samlede støv.. tror hun har været i den et par gange

Anmeld

9. september 2010

klmf

Vi har ikke haft en og har heller ikke savnet den.... Vi har et puslespilstæppe på gulvet, som vi så lage et lunt tæppe på, så han ikke blev kold når han lå og kiggede på aktivitetstæppe eller lignende

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Vi havde en med Lucas fordi vi har hund og vidste ikke lige hvordan og hvorledes med de to MEN de er/var bedste venner og lå bare og hygget vi brugte den næsten ikke MEN nu venter vi nr 2 og der tror jeg vi får meget glæde af den for Lucas er en være rod når det gælder små børn i DP han nyder lidt at han er den anden yngste og absolut den største og stærkeste ha ha Så denne gang for vi den brugt så Lucas ikke lige pludselig kommer til at lege bompe på den lille mens vi ligge kikker væk eller laver mad osv

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi fik først en ved vores 3. barn. Ikke for at holde ham inde, men for at holde storebror på dengang 28 mdr. ude  Nogle gange er det jo nødvendigt at forlade lokalet, og så gav det en tryghed, da vores 2. barn var en lille aktiv, bullerbasse.

Anmeld

13. september 2010

Riksen

Tak for jeres svar! Det er ikke altid til at overskue om noget er strengt nødvendigt eller bare hyggeligt at investere i, når man skal være førstegangsforældre - så tak fordi I delte ud af jeres erfaringer.

Der er en del at overveje mht. kravlegård. Men jeg har talt med manden, og vi er blevet enige om at vente med at investere i en, før det bliver nødvendigt - hvis det bliver det. Vi ser tiden an. Bebs løber jo ingen steder til at begynde med.

- Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.