Er en kravlegård nødvendig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.284 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Riksen

Hej piger!

Min kæreste og jeg venter vores første barn til januar, og vi er i fuld gang med at snakke om udstyr til den lille, og nu er vi kommet til kravlegården.

Hvor nødvendig er sådan en? I hvor lang tid kan den bruges? Og hvad er jeres erfaringer?

- Rikke 21+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Tjuls

Vi havde en, og vi brugte den stort set ikke.. Den stod bare og fyldte..

Anmeld

6. september 2010

Malonde1985

Vi havde en til den store og hun brugte den da også, men denne gang tror jeg altså ikke vi tager den i brug.. er nemlig kommet lidt i tvivl om hvorvidt man får den brugt eller ej. Her hvor vi bor nu har vi masser af gulvplads, så den lille kan kravle rundt og lege ligeså tosset den vil.. Men kigger lige med i tråden og ser hvad andre mener

Anmeld

6. september 2010

>>Carina<<

Vi har ik haft en og det er gået fint uden

Anmeld

6. september 2010

HDA2311

Vi købte en kravlegård, da vi har hund og jeg ville gerne have et sted at ligge ham, hvor jeg vidste hunden ikke kunne slikke på ham eller lign.

Men ellers ligger de jo lige så godt på gulvet, hvis ikke der er meget fodkoldt...

Anmeld

6. september 2010

B&J

vi har heller ikke en og jeg klare mig også uden ved indelig ikke lige hvad jeg skulle bruge den til

Anmeld

6. september 2010

Riksen

Tak for jeres svar!

Det er ikke fordi vi ikke har gulvplads som sådan, men jeg tænkte mere over om at en kravlegård kunne være smart, hvis man skal på toilettet eller hente noget i køkkenet. Umiddelbart tænker jeg at den er bedre end en skråstol, men som sagt er jeg helt ny i denne vidunderlige baby-verden, så aner ikke om den bare vil komme til at fylde og samle støv.

Anmeld

6. september 2010

Lon1976

Jeg savnede ikke nogen kravlegård til min den første, og regner slet heller ikke med, at jeg skal have en denne gang.

Anmeld

6. september 2010

quar20

Vi havde en indtil Tino var 7 måneder... Den brugte vi rigtig meget..!! Vi havde også hund - så vi brugte vores rigtig meget..!! Specielt da han var spæd..!! Syntes det var rart at han lige kunne ligge deri, mens vi spise også hyggede han sig jo rigtig meget..!!

Anmeld

6. september 2010

Tina2

Vi har to børn og har aldrig haft en og skal heller ikke ha' denne gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.