Er en kravlegård nødvendig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

bagger26

Vi har også en og er rigtig glad for den.. Men om den er nødvendigt er vist en smagssag.. det er nemlig dejligt hvis man lige skla på toilettet eller andet i den dur, specielt når de begynder at kravle, syntes også den er god på de fodkolde dage. Og her anden gang er den god fordi da hun var helt lillem, så var hun i "sikkerhed" fra storebror hehe.. Men hun bruger altså nu mest gulvet, men vil ikke undvære kravlegården...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

MariaJ

Vi har sat spørgsmålet om kravlegård lidt på vent. Indtil videre har vi ikke haft brug for en, for lige nu kan hun jo ikke komme fra det sted vi har lagt hende. Men jeg vil ikke udelukke, at den kan blive god at have, når hun bliver lidt større og kan kravle. Jeg er alene hjemme hele dagen med baby og en hund, der skal ud engang imellem, så jo måske bliver det kravlegård til et kort øjeblik engang imellem, så baby ikke skader sig, hvis jeg er nødt til at gå ud. 

Maria

Anmeld

6. september 2010

Riksen

Igen: tak for jeres svar.

Jeg kan se at det er meget forskelligt, hvad jeres erfaringer er. Men det virker som om at det i starten ikke er voldsomt nødvendigt at have en.

Jeg vil vise kæresten jeres svar, og så tror jeg at vi fokuserer på lidt mere presserende ting såsom barnevogn o.l., og så vender vi tilbage til kravlegårdsdebatten på et senere tidspunkt

Anmeld

6. september 2010

ESV

Jeg lånte en af en veninde som vi brugte meget, men det gjorde vi egentlig nok kun for at forsøge at lære katten at når den lille lå der skulle hun lade hende være i fred..

Anmeld

6. september 2010

Caracatita

Vi har ikke haft en kravlegård til vores to første børn.....men denne gang vil vi have en. Jeg stoler ikke nok på, at vores den yngste kan lade lillebror/søster være, hvis han/hun "bare" ligger på gulvet.

Så her vil kravlegården blive som et fristed for baby. Men samtidig også så de store ikke hele tiden skal passe på, hvor de går/løber, leger....

Anmeld

7. september 2010

LC

Vi har ikke haft en og har heller ikke savnet den.

Men tror den er værd at overveje hvis man har eks hund eller større søskende man vil holde væk fra babyen...

Anmeld

7. september 2010

AnnetteG

Vi har lige købt en kravlegård, og jeg er allerede super glad for den. For det første så er der allerede blevet lidt fodkoldt i vores hus, og dernæst så kan storebror bedre få lov til at folde sig ud, når vi ikke hele tiden skal minde ham om at passe på lillebror.

Vi har lagt legetæppet op i kravlegården, og da han samtidig har en musikuro, er det blevet et sted han nyder at tilbringe 15-20 min. et par gange om dagen - og størrelsen gør at det for ham stadig er et trygt lille rum. Man kan sikkert sagtens klare sig uden, men for os har det været en rigtig god løsning.

Anmeld

8. september 2010

Brams

Har ikke haft en og har heller ikke manglet den

Anmeld

8. september 2010

baby2010

Nej

Anmeld

8. september 2010

Mira0911

Vi havde ikke en kravlegård... Vi havde godt nok snakket om at købe en...

Den vil bare stå og fylde end masse...

Tror det er noget man selv vurdere om man vil have det eller ej,... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.