Forkølet baby - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Maise

Bayze skriver:

Er gjort

I øvrigt - vi valgte i starten IKKE at anskaffe os en voksipose. Men nu er han jo for længst vokset ud af liften, han er en STOR dreng, men tror du vi kan få god nytte af en voskipose her over vinteren eller er det nok med en god dyne mon?

Altså en voksidyne er lavet af uld. ved ikke om man kan holde varmen med en vinterdyne i 5-10graders frost. det kan voksien. er bare mega glad for min og kan jo bruges i nogle år. ellers kan du bare sælge den videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Bayze

Maise skriver:

Altså en voksidyne er lavet af uld. ved ikke om man kan holde varmen med en vinterdyne i 5-10graders frost. det kan voksien. er bare mega glad for min og kan jo bruges i nogle år. ellers kan du bare sælge den videre.

Ja, det er efterhånde også sket nogle gange - det der med at købe og så sælge videre, og det går jo meget fint. Det kan da godt være vi skal have sådan en...

Anmeld

6. september 2010

Maise

Bayze skriver:

Ja, det er efterhånde også sket nogle gange - det der med at købe og så sælge videre, og det går jo meget fint. Det kan da godt være vi skal have sådan en...

jeg har ihvertfald ikke fortrudt, min pige elsker sin, har også en sommerdyne til den. kan kun anbefale den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.