Hvor længe prøvede i før i tog til læge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

o1Mutte

En lille update.

Vi fik en henvisning til en fertilitetsklinik. Så mandes sædkvalitet skal tjekkes.

Håber den er tip top iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

MetteDN

Vi har prøvet i lidt over to år. Første gang vi var ved læge blev vi også bare smidt hjem igen. Og det er vi efterfølgende blevet et par gange. Vi skiftede herefter læge pga flytning og han tog os ind med det samme og fik bestilt tid til blodprøver. Efter hans mening burde man komme ind allerede efter et år.

Krydser fingre for jer

Anmeld

10. september 2010

o1Mutte

MetteDN skriver:

Vi har prøvet i lidt over to år. Første gang vi var ved læge blev vi også bare smidt hjem igen. Og det er vi efterfølgende blevet et par gange. Vi skiftede herefter læge pga flytning og han tog os ind med det samme og fik bestilt tid til blodprøver. Efter hans mening burde man komme ind allerede efter et år.

Krydser fingre for jer

Hold da op i havde godt nok prøvet længe før der skete noget.

Anmeld

11. september 2010

MetteDN

o1Mutte skriver:

Hold da op i havde godt nok prøvet længe før der skete noget.

Jah meget.. Men det kommer åbenbart an på hvilken læge man har Er bare lykkelig for vi skiftede så der ku komme gang i prøverne..

Anmeld

11. september 2010

Snefnug1984

Efter 1 år uden p-piller, gik jeg til læge, da der ik var sket noget og hun var meget forstående og sendte mig straks videre..

Mht. hjælp, kommer det meget an på, hvilke "problem" man har mht. manglende graviditet. Du siger at du har regelmæssig mens OG æl - det kunne måske tyde på at det var manden den er gal med?

Men du er ikke blevet tjekket om du fejler noget? Fx. om der er passage i æggelederen, blodprøver osv?

Anmeld

12. september 2010

o1Mutte

MetteDN skriver:

Jah meget.. Men det kommer åbenbart an på hvilken læge man har Er bare lykkelig for vi skiftede så der ku komme gang i prøverne..

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

12. september 2010

o1Mutte

JordbærBlomst skriver:

Efter 1 år uden p-piller, gik jeg til læge, da der ik var sket noget og hun var meget forstående og sendte mig straks videre..

Mht. hjælp, kommer det meget an på, hvilke "problem" man har mht. manglende graviditet. Du siger at du har regelmæssig mens OG æl - det kunne måske tyde på at det var manden den er gal med?

Men du er ikke blevet tjekket om du fejler noget? Fx. om der er passage i æggelederen, blodprøver osv?

Han har to børn fra tidligere forhold, men lægen har valgt at sende os videre for at få tjekket hans sæd kvalitet

Jeg er overhovedet ikke blevet tjekket for noget som helst. Men tror også det kommer an på hvordan hans sæd er før de gør noget.

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

businesstigger skriver:

Jeg var til en samtale efter 8-10 mdr. Der fik jeg besked på at langt de fleste blev gravide inden for et år efter at have smidt p-piller. Fik råd til ting der var gode  og dårlige for fertiliteten.

Min mand fik med det samme han gik til sin læge testet sædcellerne.

Efter nogle måneders forsøg mere og hvor jeg havde tisset på ÆL tests i ca 60 dage uden en eneste positiv eller i nærheden af at være det, gik min læge med til at tage nogle test og blodprøver før han så ellers ville sende mig videre til gynekolog.

Det var så da han sad med de blodprøver at han sagde at der var noget der SLET ikke stemte, at ÆL testsne måtte have været galt på den og jeg skulle prøve med en graviditetstest i stedet

Orh en dejlig "historie" - blev man helt glad over, at læse!  Man ved jo hvor glad man selv ville blive hvis det var. Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.