Pasning for første gang... hvornår????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Isabella_mor

nu har jeg så ikke selv en baby endnu. han kommer først til januar..

men jeg har en god venninde hvis lille prinsesse har været passet hos mig plus at hun også har overnattet her en enkelt gang og hun er lige lidt over 2 mdr gammel. og det har bare fungeret så fint..

første gang var kun i 3 timer hvor jeg passede hende det gik godt. hun sov det meste af tiden og fik en tør numse og en flaske.. der var hun vel 5 uger gammel eller noget i den stil.. plus at vi lige trillede en tur med barnevognen.

anden gang jeg passede hende blev hun og overnattede hos os.. og det var fra kl 18:00 tror jeg og så til kl 10 næste formiddag.. og det gik bare rigtig godt... på det tidspunkt var hun 7 uger ca.   hun sov i den vugge jeg har stående til min egen lille dreng når han kommer ud..  og der sov hun bare rigtig fint. og sov faktisk mere end hun gjorde hjemme hos sig selv.. og det var bare rigtig hyggeligt. og selvf skrev den bekymrede mor tonsvis af smser og jeg skrev tilbage at alt gik godt og nu spiser hun, ja jeg skrev sågar også et tidspunkt til hendes mor at hendes datter havde slået en enormt stor prut som hun lige kunne more sig over..

jeg tror bare at man får en god venninde eller søster eller forældre til at tage sig af ens lille barn i et par timer og lige får et par updates engang imellem så skal det altså nok gå..   og det er også godt for din lille pige at komme ud blandt andre. for hun kommer jo også til at skulle blive passet når hun bliver ældre. og jo tidligere de lærer det jo lettere bliver det også for mor og far..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

LilyMarleen

Hvor er det dejligt at læse at vi ikke er de eneste der har fået passet tidligt, har nemlig følt mig som en dårlig mor, da Alexander kun var 4 uger da min mor havde ham 1 nat, fra 22 til 10 næste dag, og 5 uger da hun havde ham fra 18 til 10 næste dag. Hende er jeg også helt tryg ved, og vi (jeg) har virkelig også haft brug for søvn, og bare at kunne slappe af. Jeg bilder mig selv ind at hvis jeg lige har fået det puste rum, så får Alexander også en meget mere overskuds agtig mor. :-) Men jeg savner ham, og første nat sov jeg faktisk dårligt fordi han var væk. Men anden gang. Var det bare skønt. !!

Anmeld

10. september 2010

Tanja84

1000 tak for alle jeres gode svar. Det er rigtig rart at se, vi ikke er de eneste der kommer til at få passet så tidligt - Var helt bange for at vi ville være nogen dårlige forældre

Men det er dejligt at blive bekræftete i at det er helt ok at få passet sit barn tidligt, og derved få lidt kvalitetestid alene.

Er sikker på det kun kommer os alle tre til gode i den sidste ende. Vi får lidt kvalitetestid for os selv, samt fornyet overskud, og Emma får en en rigtig hyggelig aften med mormor og farmor

Skal lige nævnes at jeg efter at have læst alle jeres gode svar, bestilte tid til frisøren, så jeg rigtig kunne blive forkælet. Så i onsdag fik manden lov til at passe prinsessen, mens mor her var til frisøren og blive forkælet  Det var så dejligt, og der havde naturligvis ikke være nogen problemer derhjemme.

Anmeld

10. september 2010

Leonora

Tanja84 skriver:

1000 tak for alle jeres gode svar. Det er rigtig rart at se, vi ikke er de eneste der kommer til at få passet så tidligt - Var helt bange for at vi ville være nogen dårlige forældre

Men det er dejligt at blive bekræftete i at det er helt ok at få passet sit barn tidligt, og derved få lidt kvalitetestid alene.

Er sikker på det kun kommer os alle tre til gode i den sidste ende. Vi får lidt kvalitetestid for os selv, samt fornyet overskud, og Emma får en en rigtig hyggelig aften med mormor og farmor

Skal lige nævnes at jeg efter at have læst alle jeres gode svar, bestilte tid til frisøren, så jeg rigtig kunne blive forkælet. Så i onsdag fik manden lov til at passe prinsessen, mens mor her var til frisøren og blive forkælet  Det var så dejligt, og der havde naturligvis ikke være nogen problemer derhjemme.

super dejligt at høre at du har fået lidt tid til dig selv...og nej nej nej man er ikke endårlig mor fordi man får sit barn passet...heller ikke mens de er små...

Det er bare med at hoppe ud i det og både du, din mand og ikke mindst dit barn vil nyde meget godt af det

Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.