Pasning for første gang... hvornår????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Tanja84

BlyViol skriver:

Dejligt at hører fra andre der har kastet sig ud i det fra start og som kun har positiv erfaring med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

BinaMor

gabriella var 2 år mht overnatning. i nogle timer var det som 1 årige da hun startede i dp

Anmeld

5. september 2010

Vidunderligeunger

Tanja84 skriver:

Det er netop også sådan jeg altid har tænkt.

Det er vigtigt at ens liv ikke går i stå, og man fortsat kommer ud og både pjatter, samt plejer parforholdet efter man har fået en lille.

ja nemlig... sa,tidig er det også vigtigt for os at hun har det godt med hendes faster da det er den eneste hun har af den slags, da jeg er enebarn... 

Og så er det også sundt (tror jeg) at de lærer at andre voksne også kan være gode nok..

Anmeld

5. september 2010

Tanja84

Tulipan skriver:

Ja og det skal jo overståes på et el andet tidspunkt

Lige præcis

Anmeld

5. september 2010

Tanja84

BlyViol skriver:

ja nemlig... sa,tidig er det også vigtigt for os at hun har det godt med hendes faster da det er den eneste hun har af den slags, da jeg er enebarn... 

Og så er det også sundt (tror jeg) at de lærer at andre voksne også kan være gode nok..

Det tror jeg kun du har ret i

Anmeld

5. september 2010

Tanja84

MatildeS skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med at give Hjalte fra mig, jeg har haft fuld tillid til dem der passede ham.

Han var 3 uger første gang min kæreste og jeg var ude og spise et par timer i mellem amning.

Første overnatning var han 6 måneder

Dejligt at hører fra endnu en, der ikke har været bange for at kaste sig ud i det

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Tanja84 skriver:

Godt at hører jeg ikke er den eneste der (evt.) får passet i så tidlig en alder

I min optik er det vigtigt, at de også lærer at blive passet ude så hurtigt som muligt - alt med måde selvfølgelig. Men jeg havde også bare selv behov for at komme lidt ud efter at have været alene med Laura 24/7 i 6 uger...

Anmeld

7. september 2010

Mor-til-asta-09

Tanja84 skriver:

Uhaaa, håber virkelig I kan hjælpe mig med lidt erfaring herinde.

Min mand har glædet sig i rigtig mange mdr. til Wall Street 2 udkom i biografen, da han virkelig gerne vil se den. Jeg har nu fået mulighed for at få billetter til forpræmierer på filmen (inkl. mad og drikke), og han vil naturligvis rigtig gerne ind og se filmen og nyde et par timer sammen med sin kone - hvilket jeg jo også rigtig gerne vil.

Men kan virkelig ikke finde ud af om jeg allerede nu (hun er kun knap 2 mdr. på det tidspunkt), kan undværre/forlade vores lille prinsesse et par timer. Da jeg kun delvis ammer og giver flaske (MME) vil det med henblik på mad ikke være noget problem.

Men synes måske bare det er meget tidligt - hvilket jeg nok også vil synes om både et halvt og et helt år

Mit spørgsmål er derfor, hvor gamle var jeres små guldklumper første gang I fik dem passet?

Vil gerne hører vedr. både et par timer, samt første overnatning.

Asta var "kun" 1 mdr da hun blev passet med overnatning første gang. Og det var også første gang hun blev passet.

Det du skal gøre, er at du skal finde en som du er helt tryg ved som kan passe dit barn.

Jeg havde det rigtig godt med at hun blev passet, men havde samtidig mobilen ved mig hele tiden..

Anmeld

7. september 2010

Sofia24

Vores dreng var 5 uger gammel da han blev passet 3 timer...

Vi er meget nære med farmor (min svigermor) så det var slet ikke så "svært og hårdt" at få ham passet som jeg havde troet  Men vi savnede ham også skal det lige siges...  Vi har ikke prøvet at han overnatter ude endnu, men han er jo også kun lidt over 5 uger ...

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Min søn blev passet første gang da han var ca to mdr...

Jeg er alene med ham 24/7, så det er skøøønt lige at få et pusterum.

Det er kun min mor og stedfar som min knægt overnatter hos. Han har sovet en enkel gang hos min søster, men jeg er mest tryg ved at han er hos min moar (iøvrigt bliver han SNOT forkælet og sovet ALTID mellem mormor og bedstefar)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.