En status for OS! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

NoName

det kan gøres meget kort...

jeg er glad og nyder min datter imens vi er på barsel.

MEN for filan hvor har jeg ondt i hænderne (psoriasis i udbrud) jeg kan stort set intet, men må bide det i mig pga Caroline....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Becks

noname skriver:

det kan gøres meget kort...

jeg er glad og nyder min datter imens vi er på barsel.

MEN for filan hvor har jeg ondt i hænderne (psoriasis i udbrud) jeg kan stort set intet, men må bide det i mig pga Caroline....

Av lyder ikke rart 

ØV!!

Dejligt du er glad og nyder din smukke datter 

Anmeld

18. november 2010

AnneBJ

noname skriver:

Øv hvor er det altså træls for dig!!

Her går det godt! Jeg kan stadig ikke sætte mig ind i, hvordan man kan nyde at være gravid, og ligefrem savne det?? Men uden at stå med guldet i armene, er jeg alligevel helt sikker på, det er det hele værd! Nyder (for det meste!) at mærke min lille dreng sparke og mosle rundt i maven, og det hele føles mere virkeligt!

Vi mærker virkelig forskellen på mænd og kvinder herhjemme. Jeg kan godt mærke redebyggeriet stille og roligt er igang, vil gerne have købt tøj, vogn og det hele, og om ikke andet, så senest i januar (har termin midt i marts) men manden har overhovedet ikke travlt. Det er til tider frustrerende! Jeg har valgt at lade det ligge! Når jeg finder tøj til ham jeg kan lide, køber jeg det, navnediskussionen er på standby og sådan får man jo hverdagen til at køre alligevel

Ellers er juleferien ved at være i sigte - der er lige en eksamensopgave til aflevering d. 3. som jeg er i gang med nu, og så 2 ugers undervisning. Det er såmænd udmærket, mit sats er at bestå opgaven, men har ikke så meget højere forventninger end det!

Så alt i alt, lidt en gråzone, føles det som om. Vi glæder os vildt til at skulle være forældre, men på hver sin måde og hver sine præmisser. - Jeg har heldigvis næsten ikke kvalme mere, og hvis jeg har, så er det kun morgen!

TS: Dejlig tråd - hvordan har DU det?

Anmeld

18. november 2010

Becks

AnneBJ skriver:

Øv hvor er det altså træls for dig!!

Her går det godt! Jeg kan stadig ikke sætte mig ind i, hvordan man kan nyde at være gravid, og ligefrem savne det?? Men uden at stå med guldet i armene, er jeg alligevel helt sikker på, det er det hele værd! Nyder (for det meste!) at mærke min lille dreng sparke og mosle rundt i maven, og det hele føles mere virkeligt!

Vi mærker virkelig forskellen på mænd og kvinder herhjemme. Jeg kan godt mærke redebyggeriet stille og roligt er igang, vil gerne have købt tøj, vogn og det hele, og om ikke andet, så senest i januar (har termin midt i marts) men manden har overhovedet ikke travlt. Det er til tider frustrerende! Jeg har valgt at lade det ligge! Når jeg finder tøj til ham jeg kan lide, køber jeg det, navnediskussionen er på standby og sådan får man jo hverdagen til at køre alligevel

Ellers er juleferien ved at være i sigte - der er lige en eksamensopgave til aflevering d. 3. som jeg er i gang med nu, og så 2 ugers undervisning. Det er såmænd udmærket, mit sats er at bestå opgaven, men har ikke så meget højere forventninger end det!

Så alt i alt, lidt en gråzone, føles det som om. Vi glæder os vildt til at skulle være forældre, men på hver sin måde og hver sine præmisser. - Jeg har heldigvis næsten ikke kvalme mere, og hvis jeg har, så er det kun morgen!

TS: Dejlig tråd - hvordan har DU det?

MÆND  

I skal nok nå det hele, nogengange skal kvinderne i huset bare tage styringen 

Held og lykke med din eksamensopgave, alt er krydset herfra 

Ja, det er jo noget tid siden jeg lavede tråden, og jeg har det stadig godt - Jeg bliver mere og mere sikker i mit valg om selvvalgt enlig mor, og kan ikke vente til den 23/11, hvor jeg skal til kontrol igen oppe hos Svend Lindenberg - Glæder mig til og fortælle ham jeg har tabt 16 af de 20 kg. der skulle til, før jeg kan blive insemnineret, og forhåbentlig, synes han det er en god idé, vi inseminere mig i det nye år 

Metformin behandlingen jeg er på, er til tider noget fanden har skabt, især når jeg er ude hos nogen og spise.. De skal ikke lave deres liv om, fordi jeg har valgt denne her vej.. Så der bliver jo serveret hvide ris, pasta og kartofler, jeg spiser det, men i små mængder, kan mærke på min krop jeg ikke har lyst til det mere.. Igår spiste jeg 2 stk chokolade, og jeg havde kvalme resten af dagen, det er ikke så fedt!! Og slet ikke nydelsen værd..

Arbejdet går nogenlunde, jeg er stadig fast vikar der hvor jeg er, men der er desværre ikke så mange vagter i øjeblikket, så jeg var nede på fagforeningen igår og melde mig arbejdsløs, så jeg kan få dagpenge, så trækker vi bare de vagter fra, jeg arbejder..

Så alt i alt går det godt - Kan ikke vente til jeg kan skrive herinde, at jeg skal være MOR!!

Anmeld

18. november 2010

AnneBJ

Tutter skriver:

MÆND  

I skal nok nå det hele, nogengange skal kvinderne i huset bare tage styringen 

Held og lykke med din eksamensopgave, alt er krydset herfra 

Ja, det er jo noget tid siden jeg lavede tråden, og jeg har det stadig godt - Jeg bliver mere og mere sikker i mit valg om selvvalgt enlig mor, og kan ikke vente til den 23/11, hvor jeg skal til kontrol igen oppe hos Svend Lindenberg - Glæder mig til og fortælle ham jeg har tabt 16 af de 20 kg. der skulle til, før jeg kan blive insemnineret, og forhåbentlig, synes han det er en god idé, vi inseminere mig i det nye år 

Metformin behandlingen jeg er på, er til tider noget fanden har skabt, især når jeg er ude hos nogen og spise.. De skal ikke lave deres liv om, fordi jeg har valgt denne her vej.. Så der bliver jo serveret hvide ris, pasta og kartofler, jeg spiser det, men i små mængder, kan mærke på min krop jeg ikke har lyst til det mere.. Igår spiste jeg 2 stk chokolade, og jeg havde kvalme resten af dagen, det er ikke så fedt!! Og slet ikke nydelsen værd..

Arbejdet går nogenlunde, jeg er stadig fast vikar der hvor jeg er, men der er desværre ikke så mange vagter i øjeblikket, så jeg var nede på fagforeningen igår og melde mig arbejdsløs, så jeg kan få dagpenge, så trækker vi bare de vagter fra, jeg arbejder..

Så alt i alt går det godt - Kan ikke vente til jeg kan skrive herinde, at jeg skal være MOR!!

Det er jo det, og manden har i bund og grund ret: Der ER længe til

Lyder dejligt at du bliver mere og mere sikker på valget! Det er så sejt at du har tabt så meget allerede, jeg krydser alt for, at det nye år byder på inseminering og en lækker bebs til dig!!

Anmeld

18. november 2010

Carina1977

Jamen her går det sådan ok. Jeg har desværre fået en meget grim blærebetændelse, så sidder her og pakker mig godt ind, for at undgå at komme til at fryse. Jeg har rigtig mange smerter...tror aldrig jeg har oplevet en blærebetændelse så slemt som denne her. Har lige idag hentet medicin imod det, og jeg skulle starte ud med at sluge 4 store piller med det samme  og derefter skal jeg så tage 2 piller morgen og aften de 3 efterfølgende dage.

Jeg håber jeg har det meget bedre imorgen aften, for der kommer min kæreste. Ville være kedeligt bare at ligge på sofaen og have ondt, mens han er her. Nu vil jeg gerne snart være sygdoms-fri, så jeg kan blive mit glade jeg igen

Iaften skal jeg tvinge mig ud i køkkenet og bage muffins. Min søn skal have kage med i skole imorgen, så det var lidt dårlig planlægning af mig at få blærebetændelse lige nu

jeg er lige startet på medicin i tirsdags for min sclerose, og nøj hvor de injektioner svider og gør mine lår ømme. men hvis det bare har en gavnlig effekt, så kan jeg godt leve med den time den sviden/ømhed er der. Jeg har endnu ikke mod på at stikke mig selv, og slet ikke når det gør så ondt. Jeg fik dog at vide at det med tiden kunne blive mindre med den sviden, og så kan det jo godt være jeg tør til den tid.

Idag har jeg igen igen været oppe på sygehuset, men denne gang til kontrol for mit stofskifte. Det blev til en kort snak på 5 min, og så var jeg nede og få taget blodprøver.....9 glas skulle de have  men det var så inklusiv de prøver der skulle tages for min sclerose også (der skal jo holdes øje med nogle tal, når jeg får de indsprøjtninger). Men synes da godt nok det var lige voldsomt med al den blod der skulle tappes

Men ellers går det rigtig godt her....sidder lige og nyder en stille stund inden Mark kommer hjem fra Tyskland. Han har fået fri fra skole idag, og har så været på tur sammen med sin mormor og moster. Det er rart nok for børn at hygge sig sammen med andre uden sin mor

Anmeld

18. november 2010

N&J

Jeg syntes det er en dejlig opdatering (selvom den er lidt gammel), især når du er så tæt på målet.. hvem ved hvad 2011 bringer med sig.. 

Jeg er i praktik på en folkeskole, og det tager en del af mine mentale kræfter (hehe de få der er), men det er skide sjovt og jeg er vist kommet i mit rette element - langt om længe, og så har vi været ude at se på to mulige institutioner til Nikita, den ene har jeg ikke råd til..  og den anden har jeg ikke den fedeste fornemmelse omkring, men jeg har ikke rigtig noget valg, at det så tager en time at komme derud, må jeg leve med.. men rigtig øv...  når jeg bare mangler en plads til hende (godt jeg går så lidt i skole, så bliver det med tonsvis af fridage)

Anmeld

18. november 2010

Koen.

Jamen jeg vil os være med¨

Jeg er jo desværre gået hen og blevet singlemom (27 dage før vores bryllup) men er ved at have affundet mig med det Pt bor Lærke og jeg hos min søster til vi får vores lejlighed den 1/12.

min barsel er snart slut og prinsessen skal straks i dagpleje hvor blev tiden af og så lige i dag 7 mdr og 7 dage gammel, tog hun sine første kravleskridt på alle fire

En lille update herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.