AnneBJ skriver:
Øv hvor er det altså træls for dig!!
Her går det godt!
Jeg kan stadig ikke sætte mig ind i, hvordan man kan nyde at være gravid, og ligefrem savne det?? Men uden at stå med guldet i armene, er jeg alligevel helt sikker på, det er det hele værd! Nyder (for det meste!) at mærke min lille dreng sparke og mosle rundt i maven, og det hele føles mere virkeligt!
Vi mærker virkelig forskellen på mænd og kvinder herhjemme. Jeg kan godt mærke redebyggeriet stille og roligt er igang, vil gerne have købt tøj, vogn og det hele, og om ikke andet, så senest i januar (har termin midt i marts) men manden har overhovedet ikke travlt. Det er til tider frustrerende! Jeg har valgt at lade det ligge! Når jeg finder tøj til ham jeg kan lide, køber jeg det, navnediskussionen er på standby og sådan får man jo hverdagen til at køre alligevel 
Ellers er juleferien ved at være i sigte - der er lige en eksamensopgave til aflevering d. 3. som jeg er i gang med nu, og så 2 ugers undervisning. Det er såmænd udmærket, mit sats er at bestå opgaven, men har ikke så meget højere forventninger end det!
Så alt i alt, lidt en gråzone, føles det som om. Vi glæder os vildt til at skulle være forældre, men på hver sin måde og hver sine præmisser. - Jeg har heldigvis næsten ikke kvalme mere, og hvis jeg har, så er det kun morgen! 
TS: Dejlig tråd - hvordan har DU det?
MÆND
I skal nok nå det hele, nogengange skal kvinderne i huset bare tage styringen 
Held og lykke med din eksamensopgave, alt er krydset herfra 
Ja, det er jo noget tid siden jeg lavede tråden, og jeg har det stadig godt - Jeg bliver mere og mere sikker i mit valg om selvvalgt enlig mor, og kan ikke vente til den 23/11, hvor jeg skal til kontrol igen oppe hos Svend Lindenberg - Glæder mig til og fortælle ham jeg har tabt 16 af de 20 kg. der skulle til, før jeg kan blive insemnineret, og forhåbentlig, synes han det er en god idé, vi inseminere mig i det nye år 
Metformin behandlingen jeg er på, er til tider noget fanden har skabt, især når jeg er ude hos nogen og spise.. De skal ikke lave deres liv om, fordi jeg har valgt denne her vej.. Så der bliver jo serveret hvide ris, pasta og kartofler, jeg spiser det, men i små mængder, kan mærke på min krop jeg ikke har lyst til det mere.. Igår spiste jeg 2 stk chokolade, og jeg havde kvalme resten af dagen, det er ikke så fedt!! Og slet ikke nydelsen værd..
Arbejdet går nogenlunde, jeg er stadig fast vikar der hvor jeg er, men der er desværre ikke så mange vagter i øjeblikket, så jeg var nede på fagforeningen igår og melde mig arbejdsløs, så jeg kan få dagpenge, så trækker vi bare de vagter fra, jeg arbejder..
Så alt i alt går det godt - Kan ikke vente til jeg kan skrive herinde, at jeg skal være MOR!!