En status for OS! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Ja det er bare super ingen gener at have, nej hemmeligt kan jeg nok ikke holde det meget længere, maven vokser trodsalt lidt uge for uge, til mit held har jeg ikke andet end tabt mig, så det hjælper på det

Bum bum, kan faktisk ikke huske det, men er ret sikker på du har ret mhp. jobbet, det er trodsalt meget krævende at være SSH - både for krop og sjæl! Jeg har bare så svært ved at få det sagt, overvejer seriøst en kujon mail

Det skal nok blive OK med DP håber hun kan presse os ind! Specielt fordi vi skal til Ørelæge med Liam tirsdag, og jeg skal scannes onsdag, så det er ikke fordi vi vader i tid til at nå det

Ja ham farfar, suk, jeg er også snart fløjtende ligeglad...!

Er det ikke svært og holde det hemmeligt? Hvad med din mor, har hun ingenting opdaget endnu?

Uh bliver spændende med scanningen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

L-Mortil3

Tutter skriver:

Er det ikke svært og holde det hemmeligt? Hvad med din mor, har hun ingenting opdaget endnu?

Uh bliver spændende med scanningen 

Det er meget svært for mig, jeg kan mærke det går mig enormt meget på, også fordi vi var så åbne med Liam, og jeg fik bare enorm støtte og det gjorde mig bare SÅ varm om hjertet! Så jeg føler mig lidt snydt denne gang, det fylder jo stadig super meget i hverdagen selvom det er anden gang!

Mor ved det ikke endnu, men hun ved vi skal på tur sammen på tirsdag Bare ikke hvad hun skal endnu

Anmeld

5. september 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Det er meget svært for mig, jeg kan mærke det går mig enormt meget på, også fordi vi var så åbne med Liam, og jeg fik bare enorm støtte og det gjorde mig bare SÅ varm om hjertet! Så jeg føler mig lidt snydt denne gang, det fylder jo stadig super meget i hverdagen selvom det er anden gang!

Mor ved det ikke endnu, men hun ved vi skal på tur sammen på tirsdag Bare ikke hvad hun skal endnu

Uh så bliver hun glad når hun finder ud af det søde... Fed måde og gøre det på 

Anmeld

5. september 2010

L-Mortil3

Tutter skriver:

Uh så bliver hun glad når hun finder ud af det søde... Fed måde og gøre det på 

Ja ikke Håber hun synes om det Og så forbi babysam bagefter og have en storebror trøje til charmebøffen og så kan han kravle ind til Morfar når vi kommer hjem

Anmeld

5. september 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Ja ikke Håber hun synes om det Og så forbi babysam bagefter og have en storebror trøje til charmebøffen og så kan han kravle ind til Morfar når vi kommer hjem

Årh altså 

Husk og skriv en update søde.. Jeg er godt nok først hjemme kl. 23:45 fra job meeen 

Anmeld

5. september 2010

Mira0911

Jeg er så ærlig og indrømme og sige det går eder dælme ikk for godt mht mig... Uddannelse og jeg ved ikke ved... :(

Anmeld

5. september 2010

Becks

MoarJ skriver:

Jeg er så ærlig og indrømme og sige det går eder dælme ikk for godt mht mig... Uddannelse og jeg ved ikke ved...

Hvad sker der søde?

Anmeld

5. september 2010

Mira0911

Tutter skriver:

Hvad sker der søde?

Søde det er en lang historie... Tager den i en tråd imorgen...

Da jeg håber på at få mere svar fra de forskellige steder... :)

Anmeld

5. september 2010

Becks

MoarJ skriver:

Søde det er en lang historie... Tager den i en tråd imorgen...

Da jeg håber på at få mere svar fra de forskellige steder...

Okay putte 

Anmeld

18. november 2010

Becks

Ved godt den er gammel - Meeeen skal vi ikke lige oppe den engang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.