En status for OS! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Becks

Jeg tænkte det kunne være rart og hører hvordan I allesammen render rundt og har det herinde, så her er en lille statusopdatering for os

Jeg kan jo starte:

I bund og grund har jeg det rigtig godt. Synes det sidste 1½ år har været svært, med ulykker, glæder osv.

Jeg oplevede jo den store lykke sidste år, at jeg testede positivt, jeg var ikke til og skyde igennem, da jeg ringede til min læge. Men det blev en meget kort lykke, der var intet foster, kun rester af "moderkage" som jeg blødte ud. Men selvom dette var et meget hårdt slag at få, så var jeg glad fordi, så kunne JEG jo blive gravid, efter utallige meddelelser fra læger osv. om, at det kunne jeg ikke grundet min PCO. 
Vægten går op og ned, jeg taber mig faktisk ret hurtigt, men min medicin mod PCO´en gør jeg tager det ligeså hurtigt på igen. Men har nu på 2 mdr. tabt 8 kg, og jeg er stoppet med medcinen.

Min astma brød også voldsomt ud igen, jeg røg på maks dosis medicin, og i sidste måned, kunne jeg slippe den forebyggende, så jeg nu kun er på den akutte, og den bruger jeg maks 3 gange om ugen nu!

Så var der jo alle mine ulykker på under 1 uge. De brækkede fingre har det godt, infektionen i benet er væk og de mange sår efter rulletrappe ulykken er væk, dog har jeg nogle MEGET grimme ar!

Efter lang tids dårligt arbejds miljø på mit gamle arbejde, valgte jeg og sige op, selvom de ville fyre mig. Jeg var så lettet den sidste dag og blev der virkelig opmærksom på, hvor meget energi det job havde taget fra mig! Jeg startede som sommerferie vikar i aftenvagten i Hvidovre kommune d. 1/6 og er her stadig. De vil ikke af med mig og jeg vil ikke af med dem!! Aldrig har jeg haft så sød og dygtig chef. Som kun vil sine medarbejdere det bedste. De fleste af mine kollegaer er super dejlige. Græder den dag der ikke er mere arbejde til mig dernede..

Kæreste har jeg stadig ikke fået, og får det heller ikke i et langt stykke tid. Jeg har altid døjet med dårligt selvværd og har derfor ikke "turde" lukke fyrene ind. Jeg fandt ud af, at grunden til mit ønske om en kæreste var så stort, var fordi jeg gerne ville have et barn. Det har altid været min store drøm, men PCO´en og manglende kæreste satte en stopper for det. Men nu har jeg taget det valg og få et barn alene, så må manden komme alene. Som I ved var jeg inde på fertilitets klinikken i Tirsdags, og det gik jo super godt. Et vægttab først og få lidt styr på PCO´en, så bliver jeg insimineret med donorsæd   Og jeg glæder mig!

Så alt i alt er jeg faktisk rigtig lykkelig, der har været mange bump på vejen, men jeg er også sikker på, at hvis de bump ikke havde været der, så var jeg ikke lige her den dag idag.

Jeg har en dejlig familie, dejlige venner, og min allerdejligste veninde med min skønne gudsøn, et dejligt job der gør mig glad, en dejlig lejlighed og jer omkring mig! 

En lidt lang update fra mig - Men hvordan render I rundt og har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikken dejligt indlæg. Skønt du er ved godt mod, er glad og tilfreds.

Og hvor er du sød, du sådan tænker på os herinde. Man kan ikke lade være, vel?

Jamen her har det heller ikke været helt problemfrit. Men lige nu kører det vist meget godt.

Igår blev jeg insemineret for 2 gang, og denne gang så alt bare heeelt perfekt ud. Ægløsning var på vej, sædkvaliteten var i top og ægget og slimhinden var SÅ flot mente sygeplejersken, hehe.

Så nu går jeg og håber. Dog skal vi lige hygge en gang i dag, da min ÆL skulle falde i dag - har ik testet, men taget en sprøjte og set scanning igår. Og det passer også glimrende med cykluslængden

Så nu er det bare at elske, nusse mave og håbe på det bedste.

Arbejder du på plejehjem? Jeg går nemlig på Studenterkursus pt. men har søgt om optagelse på SoSu Udd. med start i okt/nov.Dog i Frb. Kommune.

Anmeld

5. september 2010

Becks

Alexis skriver:

Sikken dejligt indlæg. Skønt du er ved godt mod, er glad og tilfreds.

Og hvor er du sød, du sådan tænker på os herinde. Man kan ikke lade være, vel?

Jamen her har det heller ikke været helt problemfrit. Men lige nu kører det vist meget godt.

Igår blev jeg insemineret for 2 gang, og denne gang så alt bare heeelt perfekt ud. Ægløsning var på vej, sædkvaliteten var i top og ægget og slimhinden var SÅ flot mente sygeplejersken, hehe.

Så nu går jeg og håber. Dog skal vi lige hygge en gang i dag, da min ÆL skulle falde i dag - har ik testet, men taget en sprøjte og set scanning igår. Og det passer også glimrende med cykluslængden

Så nu er det bare at elske, nusse mave og håbe på det bedste.

Arbejder du på plejehjem? Jeg går nemlig på Studenterkursus pt. men har søgt om optagelse på SoSu Udd. med start i okt/nov.Dog i Frb. Kommune.

Nej det kan man ikke hihi, tager mig selv I og nævne siden flere gange dagligt haha..

Ih det lyder super spændende, håber virkelig den er der for jer denne gang 

Nej jeg er i hjemmeplejen. Har behov for det pusterum der er imellem borgerne, det er der nemlig ikke på plejehjem hvor man jo går fra dør til dør 

Var også i hjemmeplejen på mit gamle arbejde, det var bare i >Rødovre kommune..

Anmeld

5. september 2010

Lullaby

Generelt har jeg det godt.

Jeg er bare inde i en periode hvor der sker så meget at jeg får stress. Mange møder, kurser og aktiviteter i ungernes dagligdag der gør at jeg ikke engang har weekenderne fri. Det er hårdt. Så kan først se frem til ferien i oktober hvor jeg kan få en pause.

Mathias holdt dimissionsfest igår og en af gaverne var fra vores venner som gav os 4 biletter til biografen. En ufattelig dejlig gave som bare viser at de ved hvor hårdt vi sidder i det pt og derfor ikke har råd til at gøre sådanne ting.

Udover det så er jeg begyndt at snakke med min bror igen, om det er en god ting vil tiden vise..

Mit arbejde er i fare. Den skole som jeg arbejder på skal muligvis lukkes. Ikke rart at have hængende over hovedet sammen med alt det andet.

Lige lidt status..

Anmeld

5. september 2010

Becks

Lullaby skriver:

Generelt har jeg det godt.

Jeg er bare inde i en periode hvor der sker så meget at jeg får stress. Mange møder, kurser og aktiviteter i ungernes dagligdag der gør at jeg ikke engang har weekenderne fri. Det er hårdt. Så kan først se frem til ferien i oktober hvor jeg kan få en pause.

Mathias holdt dimissionsfest igår og en af gaverne var fra vores venner som gav os 4 biletter til biografen. En ufattelig dejlig gave som bare viser at de ved hvor hårdt vi sidder i det pt og derfor ikke har råd til at gøre sådanne ting.

Udover det så er jeg begyndt at snakke med min bror igen, om det er en god ting vil tiden vise..

Mit arbejde er i fare. Den skole som jeg arbejder på skal muligvis lukkes. Ikke rart at have hængende over hovedet sammen med alt det andet.

Lige lidt status..

Pas nu på dig selv, stress er ikke en god ting og ryge ned på, lå selv syg med stress for knap 2 år siden i 3½ måned...

Det var dog en vidunderlig tanke, at give bif biletter, det hjælper også lidt man kan komme ud til ting, selvom pengene ikke er helt store. Så kan I bare tage drikkevarer og slik med hjemmefra, gør jeg altid, sys det er så dyrt og købe det i biffen..

Krydsre fingre for både din bror og dit arbejde 

Anmeld

5. september 2010

L-Mortil3

Hvor er du dog skøn Becks!!

Det er så skønt at høre at behandlingen endelig ruller

Status herfra:

I bund og grund har jeg det rigtig godt, mærker ikke til jeg er gravid for anden gang, og da jeg allerede er 12 uger henne, ja så tror jeg faktisk jeg slipper for bækken bras denne gang (HÅBE HÅBE HÅBE!) !!

Liam står og skal starte i DP d. 1 oktober, og ja, hende skal jeg ringe til i morgen og høre om vi må kigge forbi (kommunen skal allerede have besked om ja/nej onsdag ) .

Jeg både glæder mig, og frygter DP dagen, jeg VED Liam får KÆMPE glæde af det, men jeg har SÅ svært ved at vende mig til at en eller anden dame jeg slet ikke kender, skal se ham mere end jeg skal

Så bøvler vi lidt herhjemme med, skal/skal ikke offentliggøre graviditeten, det tærer på mig jeg ikke bare kan snakke åbent med folk om det, men der er bare nogle ting der gør Morten ikke synes folk skal vide det endnu, bla. fordi "farfar" tog det meget lidt pænt med Liam, men også fordi jeg lige er blevet klar til selv at starte på arbejde igen, og bare ikke rigtig ved hvordan jeg skal få sagt til arbejdsgiver at jeg er blevet gravid igen.... SUK!

Det blev lidt langt, sikke en gang pyller

Anmeld

5. september 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Hvor er du dog skøn Becks!!

Det er så skønt at høre at behandlingen endelig ruller

Status herfra:

I bund og grund har jeg det rigtig godt, mærker ikke til jeg er gravid for anden gang, og da jeg allerede er 12 uger henne, ja så tror jeg faktisk jeg slipper for bækken bras denne gang (HÅBE HÅBE HÅBE!) !!

Liam står og skal starte i DP d. 1 oktober, og ja, hende skal jeg ringe til i morgen og høre om vi må kigge forbi (kommunen skal allerede have besked om ja/nej onsdag ) .

Jeg både glæder mig, og frygter DP dagen, jeg VED Liam får KÆMPE glæde af det, men jeg har SÅ svært ved at vende mig til at en eller anden dame jeg slet ikke kender, skal se ham mere end jeg skal

Så bøvler vi lidt herhjemme med, skal/skal ikke offentliggøre graviditeten, det tærer på mig jeg ikke bare kan snakke åbent med folk om det, men der er bare nogle ting der gør Morten ikke synes folk skal vide det endnu, bla. fordi "farfar" tog det meget lidt pænt med Liam, men også fordi jeg lige er blevet klar til selv at starte på arbejde igen, og bare ikke rigtig ved hvordan jeg skal få sagt til arbejdsgiver at jeg er blevet gravid igen.... SUK!

Det blev lidt langt, sikke en gang pyller

Hihi tak, og ja det er så dejligt! 

Dejligt du ingen gener har haft endnu, vi må håbe du slipper for dem de sidste 28 uger også 

Det må også være svært, at holde sådan en stor ting hemmeligt.. Er der ingen der har fattet mistanke endnu? Hvad Liams farfar tænker, synes og mener er fløjtende ligemeget, det er jeres valg og ingen andres søde..

Hvad med jobbet, er der ike et vist antal uger man maks må være henne, hvor de skal have det af vide? Her hos mig er det senest bed fulde 12 uger, man skal have sagt det..

Liam skal nok få det godt i DP. Men det skal self. være én både dig og Morten er trygge ved.. Det var da også en kort frist, må håbe I kan komme i hendes pause imorgen hvor ungerne sover, så I lige kan få hilst på hende inden I beslutter jer. 

Anmeld

5. september 2010

Lullaby

Tutter skriver:

Pas nu på dig selv, stress er ikke en god ting og ryge ned på, lå selv syg med stress for knap 2 år siden i 3½ måned...

Det var dog en vidunderlig tanke, at give bif biletter, det hjælper også lidt man kan komme ud til ting, selvom pengene ikke er helt store. Så kan I bare tage drikkevarer og slik med hjemmefra, gør jeg altid, sys det er så dyrt og købe det i biffen..

Krydsre fingre for både din bror og dit arbejde 

Vi tager også altid slik med hjemmefra selvom man ikke må Nej jeg ved godt at jeg skal passe på. Men det er bare svært når der ikke er noget der kan "skæres" fra.

Anmeld

5. september 2010

Becks

Lullaby skriver:

Vi tager også altid slik med hjemmefra selvom man ikke må Nej jeg ved godt at jeg skal passe på. Men det er bare svært når der ikke er noget der kan "skæres" fra.

Ja, det ved jeg godt - Men du skal passe på dig selv alligevel 

Anmeld

5. september 2010

L-Mortil3

Tutter skriver:

Hihi tak, og ja det er så dejligt! 

Dejligt du ingen gener har haft endnu, vi må håbe du slipper for dem de sidste 28 uger også 

Det må også være svært, at holde sådan en stor ting hemmeligt.. Er der ingen der har fattet mistanke endnu? Hvad Liams farfar tænker, synes og mener er fløjtende ligemeget, det er jeres valg og ingen andres søde..

Hvad med jobbet, er der ike et vist antal uger man maks må være henne, hvor de skal have det af vide? Her hos mig er det senest bed fulde 12 uger, man skal have sagt det..

Liam skal nok få det godt i DP. Men det skal self. være én både dig og Morten er trygge ved.. Det var da også en kort frist, må håbe I kan komme i hendes pause imorgen hvor ungerne sover, så I lige kan få hilst på hende inden I beslutter jer. 

Ja det er bare super ingen gener at have, nej hemmeligt kan jeg nok ikke holde det meget længere, maven vokser trodsalt lidt uge for uge, til mit held har jeg ikke andet end tabt mig, så det hjælper på det

Bum bum, kan faktisk ikke huske det, men er ret sikker på du har ret mhp. jobbet, det er trodsalt meget krævende at være SSH - både for krop og sjæl! Jeg har bare så svært ved at få det sagt, overvejer seriøst en kujon mail

Det skal nok blive OK med DP håber hun kan presse os ind! Specielt fordi vi skal til Ørelæge med Liam tirsdag, og jeg skal scannes onsdag, så det er ikke fordi vi vader i tid til at nå det

Ja ham farfar, suk, jeg er også snart fløjtende ligeglad...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.