Billedspam af Lille-A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

Selv tak, søde du

Jamen vi har det efterhånden, efter en hård start, også bare rigtig rigtig godt i vores lille familie. I starten var Anthon jo MEGET urolig og krævende og al vores tid gik med at passe ham op og al vores tid gik derhjemme. Så selvom vi forgudede ham fra starten, så var det sgu hårdt og der var mange afsavn, og det chokerede mig helt ærligt lidt hvor hårdt det var ved parforholdet. Men nu hvor man er kommet ud på den anden side, og Anthon er blevet denne her fantastiske glade givende og livsbekræftende lille baby-dreng der kan en masse og faktisk sjældent græder sådan længere tid af gangen, og som er vild med at komme med - i stalden, ind i byen, ud og spise og på tur i det hele taget, ja, så er livet jo bare dét rigere end før. Livet føles bare så rigt og det er faktisk ret så skønt det der med at være en familie - altså familie med børn

Jeg kan sagtens huske hvilket granatchok det at få Simon, som også bare græd og græd... Jeg troede faktisk ikke rigtig at det ville holde op igen, eller at han nogensinde ville blive et "normalt" og tilfreds barn. Men det blev han jo og sikke et af slagsen. Jeg elskede ham fra første spiltsekund, men det vokser stadig dag for dag, selvom han lige er blevet 5år.

Og ja parforholdet kommer på prøve med sådan en skrigeballon i huset - vi havde bl.a. den regel at man aldrig kunne blive holdt op på noget man havde sagt kl l**t om natten

Dejligt at det er lysnet for jer - og jeg sagde det jo, de der skrigende spædbamser er i virkeligheden meget begavede og nysgerrige - og elsker at opdage og observere

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Jeg kan sagtens huske hvilket granatchok det at få Simon, som også bare græd og græd... Jeg troede faktisk ikke rigtig at det ville holde op igen, eller at han nogensinde ville blive et "normalt" og tilfreds barn. Men det blev han jo og sikke et af slagsen. Jeg elskede ham fra første spiltsekund, men det vokser stadig dag for dag, selvom han lige er blevet 5år.

Og ja parforholdet kommer på prøve med sådan en skrigeballon i huset - vi havde bl.a. den regel at man aldrig kunne blive holdt op på noget man havde sagt kl l**t om natten

Dejligt at det er lysnet for jer - og jeg sagde det jo, de der skrigende spædbamser er i virkeligheden meget begavede og nysgerrige - og elsker at opdage og observere

Knus

Ja for fanden, jeg kan huske at jeg i ramme alvor kunne sidde og tænke over det og så sige til Rasmus "Ej, man har da aldrig set et barn på to år der skriger i al dens vågne tid når det ikke spiser.... Har man!?" Man bliver virkelig i tvivl om det nogensinde går over... Men det gør det jo - forbavsende hurtigt faktisk

Kan også huske at jeg læste om babys gråd og der ofte stod sådan noget med at det jo er normalt og hvis baby i øvrigt trives og er glad... Det passede bare slet ikke på Anthon - han udviste sgu ikke særlig mange tegn på trivsel - det kunne jeg også hyle noget over

Anmeld

6. september 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Ja, der er stort set ikke mere gulvplads tilbage hjemme hos os

Jeg er også ret vild med boldene - og Anthon med - men pludselig fik jeg dårige nerver over at han lå der med dem inde i munden. Rasmus havde godt nok spurgt i BR om de nu var sikre for små børn at putte i munden, men jeg gik alligevel pludselig lidt i panik over om de nu er spækket med alt muligt gylle. Så de er faktisk midlertidigt pakket væk nu...

Ja, kan godt følge dig i det med at de sikkert er fyldt med alt muligt bras. Jeg nåede lige at få varme følelser for sådan et boldbassin til Johanna, men det skal vi måske bare styre udenom. Økomor her har stadig sådan en vision om at hendes barn kun skal lege med sundhedsfremmende naturmaterialer og at vi ikke skal have plastik indenfor dørene. Regner nu ikke med den holder længe, og har allerede bøjet mig i støvet for en plastik spilledåse, der sikkert er "made in Taiwan" af børnearbejdere, men som får guldklumpen til at glæde sig over at ligge i sin seng .

Maria

Anmeld

6. september 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Ja, kan godt følge dig i det med at de sikkert er fyldt med alt muligt bras. Jeg nåede lige at få varme følelser for sådan et boldbassin til Johanna, men det skal vi måske bare styre udenom. Økomor her har stadig sådan en vision om at hendes barn kun skal lege med sundhedsfremmende naturmaterialer og at vi ikke skal have plastik indenfor dørene. Regner nu ikke med den holder længe, og har allerede bøjet mig i støvet for en plastik spilledåse, der sikkert er "made in Taiwan" af børnearbejdere, men som får guldklumpen til at glæde sig over at ligge i sin seng .

Maria

Ja, det er en jungle at finde rundt i og man er hele tiden så ængstelig for at gøre noget forkert og udsætte ens guldklump for noget sundhedsskadeligt. men på et eller andet tidspunkt er man altså også nødt til at lægge det lidt fra sig - ellers kan bekymringerne i sig selv gå hen og blive sundhedsskadelige....

Anmeld

6. september 2010

Sofia

Ihh han er da bare søøød!! Jeg er misundelig!

Anmeld

6. september 2010

Bayze

Sofia skriver:

Ihh han er da bare søøød!! Jeg er misundelig!

Ja, glæd dig, det er FANTASTISK

Anmeld

6. september 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Ja, det er en jungle at finde rundt i og man er hele tiden så ængstelig for at gøre noget forkert og udsætte ens guldklump for noget sundhedsskadeligt. men på et eller andet tidspunkt er man altså også nødt til at lægge det lidt fra sig - ellers kan bekymringerne i sig selv gå hen og blive sundhedsskadelige....

Så sandt! Det er nok også meget godt at man løsner lidt op med tiden. Jeg kan i hvert fald se hvordan principperne ligeså stille falder i takt med at vi får ting i gave, er sammen med folk der gør ting på en anden måde eller mødes med andre børn og deres legetøj.

Anmeld

6. september 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Så sandt! Det er nok også meget godt at man løsner lidt op med tiden. Jeg kan i hvert fald se hvordan principperne ligeså stille falder i takt med at vi får ting i gave, er sammen med folk der gør ting på en anden måde eller mødes med andre børn og deres legetøj.

Ja, lige præcis - man sluger lige en klump indimellem, ikke

Anmeld

6. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Arrrhmen altså - han er jo underskøn!!! Intet mindre!!! Jeg var også fuldstændigt solgt, sidst jeg hilste på jer - sådan et charmesmil og så al den personlighed, altså I har sgu skudt papegøjen med den unge 

Jeg glæder mig SÅ meget til endu en hyggeeftermmiddag med jer på fredag!

Knus herfra

Anmeld

6. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

Arrrhmen altså - han er jo underskøn!!! Intet mindre!!! Jeg var også fuldstændigt solgt, sidst jeg hilste på jer - sådan et charmesmil og så al den personlighed, altså I har sgu skudt papegøjen med den unge 

Jeg glæder mig SÅ meget til endu en hyggeeftermmiddag med jer på fredag!

Knus herfra

Tak tak tak tak tak

Men min underskønne lille gulddreng er sgu blevet forkølet - øv, hvor er det synd og svært at se på. Jeg har det simpelthen så svært med når han har det skidt. Jeg håber han kommer sig hurtigt så vores aftale kan stå ved magt, han skal hvert fald ikke smitte lille Jonte. Det lille pus er godt nok sølle, og moren har ikke sovet i nat pga han snorker højlydt og vågner konstant fordi han ikke kan få ordentlig luft....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.