Billedspam af Lille-A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ej, hvem fa'en har bildt dig det ind!? Kan virkelig ikke se det.....

Hmm, det kan Rasmus og min mor altså godt.... Synes jeg ser noget underlig ud i blikket...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Ork jo, det kens jeg godt - uanset hvor i landet jeg har boet gennem tiderne Men var faktisk i tvivl om hvordan det staves - det er jo ikke sådan et ord man ofte sætter på skrift

Nej, det er rigtigt, mon ikke bare det staves "fjalet" som man siger det? Det tror jeg  Ja i Thy er der sgu mange underlige ord som ikke ret mange fatter.....

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Hmm, det kan Rasmus og min mor altså godt.... Synes jeg ser noget underlig ud i blikket...

Hm, det kan jeg ikke.....  Måske fordi ham jeg kender skeler MEEEEGA meget :-)

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Nej, det er rigtigt, mon ikke bare det staves "fjalet" som man siger det? Det tror jeg  Ja i Thy er der sgu mange underlige ord som ikke ret mange fatter.....

Jo, jeg blev også enig med mig selv om at tage den lige ud af landevejen Det er et godt ord, der er ikke umiddelbart lige et synonym der dækker det helt præcist, vel. Det har sin helt egen betydning...

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Hm, det kan jeg ikke.....  Måske fordi ham jeg kender skeler MEEEEGA meget :-)

Ski´ også lige meget, nu var det jo heller ikke den skelende mor der skulle ses på, det var bare fordi jeg blev helt fjalet fordi jeg også fik roser med på vejen, ha ha 

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Jo, jeg blev også enig med mig selv om at tage den lige ud af landevejen Det er et godt ord, der er ikke umiddelbart lige et synonym der dækker det helt præcist, vel. Det har sin helt egen betydning...

Det er nemlig rigtigt ;-) Lidt ligesom "træls"... Der er heller ikke et enkelt ord der dækker det ords betydning;-)

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Ski´ også lige meget, nu var det jo heller ikke den skelende mor der skulle ses på, det var bare fordi jeg blev helt fjalet fordi jeg også fik roser med på vejen, ha ha 

Jamen skelen eller ej, så er du da total hot mama!!! ;-)

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Det er nemlig rigtigt ;-) Lidt ligesom "træls"... Der er heller ikke et enkelt ord der dækker det ords betydning;-)

Nope, det er det samme med træls

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Jamen skelen eller ej, så er du da total hot mama!!! ;-)

Ha ha, jamen tak igen, så er skele-katastrofen jo da i hvert fald ikke så stor

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Ha ha, jamen tak igen, så er skele-katastrofen jo da i hvert fald ikke så stor

Nej det kan man sgu ikke sige og jeg kan stadig ikke se det..... Så nyd du bare din lækkerhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.