Billedspam af Lille-A

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Bayze

B&J skriver:

såå DEJLIG han bare er han er jo lige til af spise

Jeg tager også dagligt adskillige bidder af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

M.O.A.R.

Sikke nogle ultra SKØNNE billeder!

Anmeld

5. september 2010

Bayze

MaleneF skriver:

Sikke nogle ultra SKØNNE billeder!

Taaaark

Anmeld

5. september 2010

Chalala85

Hvor er han skøn, super dejlige billeder

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Chalala85 skriver:

Hvor er han skøn, super dejlige billeder

Tak skal du have - dejligt når andre også kan se det

Anmeld

5. september 2010

Chalala85

Bayze skriver:

Tak skal du have - dejligt når andre også kan se det

hehe det kan jeg godt forstå. Og der er bestemt ingen tvivl her

Anmeld

5. september 2010

LISBETH:-)

Guuuud hvor er han bare skøn og en rigtig charmetrold

Anmeld

5. september 2010

dorthemus

Neeeeej hvor er det bare nogle skønne skøne billeder....og hvor er han bare blevet stor!!!! Han er jo en rigtig lille dreng nu og ikke mere en baby

Er vild med billederne sammen med farmand og så det af dig der prutter ham på mavenen...det ser faneme sjovt ud

Fedt kuglebad

Knus Dorthe

Anmeld

5. september 2010

Tullebobs

OOOOrk som han er skøn med skøn på. Og jeg skal da lige love for at spædbamsen er erstattet af en rigtig babydreng nu. Han og I ser ud til at trives som en lille familie...

Tak fordi du delte...

Knus fra Trine

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

OOOOrk som han er skøn med skøn på. Og jeg skal da lige love for at spædbamsen er erstattet af en rigtig babydreng nu. Han og I ser ud til at trives som en lille familie...

Tak fordi du delte...

Knus fra Trine

Selv tak, søde du

Jamen vi har det efterhånden, efter en hård start, også bare rigtig rigtig godt i vores lille familie. I starten var Anthon jo MEGET urolig og krævende og al vores tid gik med at passe ham op og al vores tid gik derhjemme. Så selvom vi forgudede ham fra starten, så var det sgu hårdt og der var mange afsavn, og det chokerede mig helt ærligt lidt hvor hårdt det var ved parforholdet. Men nu hvor man er kommet ud på den anden side, og Anthon er blevet denne her fantastiske glade givende og livsbekræftende lille baby-dreng der kan en masse og faktisk sjældent græder sådan længere tid af gangen, og som er vild med at komme med - i stalden, ind i byen, ud og spise og på tur i det hele taget, ja, så er livet jo bare dét rigere end før. Livet føles bare så rigt og det er faktisk ret så skønt det der med at være en familie - altså familie med børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.