Jeres vægt ved graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Omerovic

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige damer..

Er ny her på sitet og ønsker mig brændende at få en lille baby,,

Har sat læst lidt på jeres meget interessante debater.. Og syntes virkelig her er meget man kan bruge til noget..

Men jeg har et spørgsmål jeg gerne vil have besvaret.. Bare af ren nysgerrighed..

I vælger self selv om i ønsker ud med det..

Sagen er den jeg nok vejer lige et par kilo for meget (er igang med projekt rund og sund) Men hvad vejede i egetnlig da i blev gravid?.. Kan man blive det med et par kilo ekstra på siderne..?

´Håber ikk genere nogle med dette indlæg

Hej

Jeg vejede 87kg (og er 176cm høj &nbsp da jeg blev gravid, der havde jeg os været et smut hos de danske vægt konsulenter og tabt 12 kilo som var skønt, men nu 32uger sener  siger vægten plus 14kg så jeg er stille og roligt vent tilbage til de danske vægt konsultenter, dog med undtagelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Omerovic

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige damer..

Er ny her på sitet og ønsker mig brændende at få en lille baby,,

Har sat læst lidt på jeres meget interessante debater.. Og syntes virkelig her er meget man kan bruge til noget..

Men jeg har et spørgsmål jeg gerne vil have besvaret.. Bare af ren nysgerrighed..

I vælger self selv om i ønsker ud med det..

Sagen er den jeg nok vejer lige et par kilo for meget (er igang med projekt rund og sund) Men hvad vejede i egetnlig da i blev gravid?.. Kan man blive det med et par kilo ekstra på siderne..?

´Håber ikk genere nogle med dette indlæg

Hej

Jeg vejede 87kg (og er 176cm høj &nbsp da jeg blev gravid, der havde jeg os været et smut hos de danske vægt konsulenter og tabt 12 kilo som var skønt, men nu 32uger sener  siger vægten plus 14kg så jeg er stille og roligt vent tilbage til de danske vægt konsultenter, dog med undtagelser

Anmeld

4. september 2010

Divababy93

5+4 = 60 kg

nu 28+0 = 71,1

Anmeld

4. september 2010

heaven

jeg vejede 72 da jeg blev gravid, og endte på 78 - så det var præcist 6 kg jeg tog på....

Jannie

Anmeld

4. september 2010

sus34

Jeg vejede alt for meget... ca. 85kg og er kun 163cm høj, men jeg blev gravid på 1 mdr....

jeg har så heldigvis kun taget ca. 1 kg på indtil nu, er i uge 33, så jeg håber på der er lidt mindre af mig når jeg har født.

Men på trods af de ekstra kg har jeg det fint, men lavt blodtryk og er blevet testet 2 gange for svangerskabsdiabetes ( hvor jeg også er arveligt belastet) men den er negativ, så jeg skal bestemt ikke klage.

Anmeld

4. september 2010

Anonym trådstarter

Årh dejligt at hører at os med llidt for meget på sidebenene også kan komme igennem en graviditet uden skal døje med alt muligt... (:

Anmeld

4. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vejede for lidt Måtte ikke engang blive bloddonor. Men nu har jeg taget de ekstra kilo på, så nu er jeg lige der hvor jeg skal være - tak graviditet

Anmeld

4. september 2010

Anonym trådstarter

Rosa

Dejligt hører det også kan gå den anden vej... For det er  jo nok heller ik helt sundt for barnet når man vejer for lidt.

Man hører bare mere at man skal passe på med veje for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.