Jeres vægt ved graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

Anonym trådstarter

Ja self da.. Er jo heller ikke sådan jeg er ligeglad og går spiser alt muligt man ikke må..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Fru.Mäes <3

Da jeg stoppede med mine p-piller - tog jeg 4 kg. på. Så da jeg ENDELIG blev gravid, vejede jeg 74 kg. og vejer i dag - om morgenen 84 kg. - så det er 10 kg. LIGE præcis - og er i dag 29+3

Anmeld

4. september 2010

oo

JA man kan! ellers var der sgu nok ikk så mange amerikanere

jeg er 163 cm høj og vejede omkring 95-97 kg da jeg blev gravid (efetr et år i behandling, hvor jeg havde taget en del på pga hormonerne). I 8. graviditetsuge havde jeg allerede tabt mig til 88 kg og igen efter lå jeg på 87 kg - takket være en temmelig slem omgang kvalme med opkastning. Idag, hvor jeg er i 35. uge vejer jeg 91 kg, så det går rigtig fint med ikke at tage for meget på - også selvom jeg vitterligt intet gør for at det ikke skal ske

Anmeld

4. september 2010

Laulund87

Jeg vejede 53 kg da jeg blev gravid, tog 9 kg på, og havde tabt 13 kg én uge efter fødslen. At man vejer lidt for meget har vist ingen betydning for hvor hurtig man bliver gravid  Det tog forresten mig 3 måneder at blive gravid, men jeg var også næsten undervægtig.

Anmeld

4. september 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige damer..

Er ny her på sitet og ønsker mig brændende at få en lille baby,,

Har sat læst lidt på jeres meget interessante debater.. Og syntes virkelig her er meget man kan bruge til noget..

Men jeg har et spørgsmål jeg gerne vil have besvaret.. Bare af ren nysgerrighed..

I vælger self selv om i ønsker ud med det..

Sagen er den jeg nok vejer lige et par kilo for meget (er igang med projekt rund og sund) Men hvad vejede i egetnlig da i blev gravid?.. Kan man blive det med et par kilo ekstra på siderne..?

´Håber ikk genere nogle med dette indlæg

Da jeg blev gravid med Liam vejede jeg 75 kg og målte 170cm, så mit BMI var en lille smule for højt, med Liam tog det et godt stykke tid at blive gravid.

Nu med nummer 2, vejede jeg 68 kg og ja, vi nåede faktisk ikke at prøve, havde sex 2 gange, og vupti

Anmeld

4. september 2010

Mullebergen

Jeg vejede ca. 10 kg for meget da jeg blev gravid denne gang og blev gravid i 1. hug

Jeg er 35+3 og har (desværre) allerede taget 10 kg på, det var ellers mit mål kun at holde det til de max 10 kg, men det holder nok ikke helt

Anmeld

4. september 2010

Mai-pigen

Jeg vejede ca.10 kg for meget da jeg blev gravid...desværre!! Startede så med at tabe mig 3, er nu i uge 37+3, og har taget 12 kg på, så det er jeg glad for.. Dermed sagt at det godt kan lade sig gøre, dog kan det jo medføre nogle komplikationer, såsom evt graviditets sukkersyge... Men go for it, både vægttab og baby projekt...

Anmeld

4. september 2010

Kløver

Hehe man er vel kvinde så du får ikke lige min præcise vøgt, men kan vist godt røbe alligevel at jeg vejer ca 30 kg for meget, og gjorde det også da jeg blev gravid. Det tog os ca 10 mdr, fra vi gik iagng til det lykkedes, skal dog lige siges jeg har en lang cyklus på ca 6 uger, så gav jo færre forsøg. Jeg tog ca 3 kg på, lige efter jeg var blevet gravid, pga en weekend ferie, men har siden tabt ca 2-3 kg igen da jeg har lidt meget af kvalme/opkast, så er sådan set nede på ca det jeg startede.

Jeg er nu 3½ mdr henne. håber det gav nogle svar du kunne bruge til noget

Held og lykke med jeres babyprojekt

Anmeld

4. september 2010

SpunkenJo

Jeg havde et par kilo for meget på sidebenene.

Vejede ca. 67 kg da jeg blev gravid. (idealvægt 63 +/-)

Jeg stoppede med at veje under graviditeten da jeg ramte 84!!!

Vejer idag 64 kg.

Men en go ide, er da helt sikkert ikke at veje flere kilo for meget som fx. 10+. Det sku ikke være så godt for ens frugtbarhed, og det blir svært at tabe dem igen bagefter...... Derudover øger man risikoen for sukkersyge, forhøjet blodtryk, og stor belasting af organerne, som kan lede til svangerskabdforgiftning.
Det kan medføre for tidlig fødsel, eller at man skal sættes igang pga. fare for egen krop. (Organerne kan sætte ud hvis man ikke får babyen ud ved svangerskabsforgiftning.)

Held og lykke med babyprojketet. Det er en spændende periode af ens liv 

Knus Jo

Anmeld

4. september 2010

Anonym trådstarter

Årh tusinde tak for alle jeres svar. Nu jeg da lige blevet en del klogere... Altså jeg vejer nok 5 kg for meget i forhold til min højde.. men ville jo lige sikre mig der ikke sket alt muligt forfærdelig ved at blive gravid med lidt ekstra på sidebenene

MAn vil jo også gerne have et sundt og raskt barn.. Så heller lige vente til de kilo var væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.