Jeres vægt ved graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. september 2010

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige damer..

Er ny her på sitet og ønsker mig brændende at få en lille baby,,

Har sat læst lidt på jeres meget interessante debater.. Og syntes virkelig her er meget man kan bruge til noget..

Men jeg har et spørgsmål jeg gerne vil have besvaret.. Bare af ren nysgerrighed..

I vælger self selv om i ønsker ud med det..

Sagen er den jeg nok vejer lige et par kilo for meget (er igang med projekt rund og sund) Men hvad vejede i egetnlig da i blev gravid?.. Kan man blive det med et par kilo ekstra på siderne..?

´Håber ikk genere nogle med dette indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Baby2010/2013

Da jeg blev gravid vejede jeg ca. 76 kg. og er 1,78 cm. Det tog os kun 1½ måned med projekt baby.

Jeg er idag 25 uger henne og vejer nu 81 kg. Så jeg er en af de heldige som ikke har taget meget på endnu....meeeen det kan sagtens nå at ændre sig

- Held og lykke!

Anmeld

4. september 2010

Anonym trådstarter

Hold da op ja det gik stærkt .. Har ikk været så gang med projetet så længe endnu.. men man blev abre lige lidt nysgerrig..

tillykke med graviditeten i hvertfald.. Dejligt for jer..

Og mange tak. Håber det lykkedes..

Anmeld

4. september 2010

SoffiLine

jeg vejede 57 da jeg blev gravid & vejer nu 55.2

men lægen siger jeg ikke skal være bekymret, alt ser fint ud

knus sioffi 12+1

Anmeld

4. september 2010

Ni-ko-li-ne

jeg vejede ca 5kg for meget da jeg blev gravid... det skal du altså ikke bekymre dig om! men en sund livsstil gavner jo altid:0)

Anmeld

4. september 2010

sandratobias

Jeg vejede 53 inden jeg blev gravid... Og har lige været ude på vægten og da sagde den 53.2... Og er i uge 14+6..

Anmeld

4. september 2010

Maja_4000

Jeg vejede 78 kg, da jeg blev gravid .. Og det var for meget ! :p Har indtil videre taget 6 kg på .. Og er 24+2 (:

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

jeg ved ik om du kan bruge det til noget - men inden jeg blev gravid vejede jeg 45 kg, kan dog ikke huske hvad jeg vejede da jeg ik var så langt henne men tog 20 kg på under hele gravidtiteten

Anmeld

4. september 2010

Anonym trådstarter

Dejligt se folk vil svare på dette.. Er Nemlig nervøs for om det kunne have betydning.. Men håber da jeg er ligeså heldige som alle jer (:

Anmeld

4. september 2010

trunte24

Jeg vejede ca. 18 kilo for meget da jeg blev gravid. Det tog os 4 måneder, så det kan man sagtens Men derfor gavner det jo altid at spise sundt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.