Jeg kan sagtens følge dig.
Jeg vejede 110 kg (
) da jeg blev gravid, og fik afvide allerede ved indskrivningen af jeg skulle passe på med hvad jeg spiser pga risikoen for graviditetsdiabetes.
Jeg blev sendt til glycosebelastning (staves?) og fik afvide at mit blodsukker er for højt så jeg skulle virkelig passe på for ellers ville jeg tage mange kg på osv osv osv.
Jeg er nu 22+5 og har kun tage 3 kg på indtil videre
hvilket jeg selv er mega meget overrasket over for jeg passer slet ikke på med hvad jeg spiser *G* Jeg har ikke haft nogen ædeflip og har ikke trang til noget specielt hele tiden, men har jeg lyst til noget chokolade så spiser jeg et stykke. Inden jeg blev gravid skulle jeg bare kigge på en flødekaramel så tog jeg et kilo på, så fatter slet ikke hvad der sker med min krop. Jeg ved godt der er små 4 måneder endnu til baby kommer til verden og der kan nå at ske meget, men havde virkelig forventet at jeg ville have tage mere på allerede nu.
Det er ikke fordi jeg vil blære mig at jeg skriver dette (eller jo måske lidt
), men mere fordi min JM er også efter mig trods det at jeg faktisk ikke rigtig har taget noget på. Så jeg kan sagtens følge din frustration over at der altid skal tales om vægt, i stedet for de lykkelige omstændigheder og hvordan man eventuelt skal takle fødslen osv.
Men du skal i hvert fald have et stort
og tillykke med tvillingerne 
Anmeld