mullesmith2 skriver:
Ååååh jeg er ved at blive sindsyg af at man ikke får andet afvide end at man skal passe på vægten hele tiden, OG SÅ NÅR MAN IØVRIGT OGSÅ GØR DET, MEN DEN STIGER FORTSAT
.
Jeg er jo en stor pige og vejede 105kg da jeg blev gravid og nu her i uge 27 vejer jeg 121kg. Jeg syntes simpelthen det går mig sådan på at komme så langt op i kilo også at jeg selvfølgelig passer på at den ikke stiger unødvendigt, men når den stiger helt af sige selv vægten selvom jeg spiser varieret og sundt så syntes jeg simpelthen det er pisse træls at man ikke høre andet fra læger og jormødre. Ved også godt de siger det for at de vil en det bedste... men altså hvor er det træls hver gang. Vil jo meget hellere tale om mine små drenge i maven og ikke om hvor fed jeg er altså, det ser jeg jo ligesom dagligt.... Jeg frygter også bare at jeg aldrig taber alt den vægt igen, at denbare bliver siddende 
Undskyld alt mit pyller, er bare så frustreret 
Både min læge og min JM bankede mig oven i hovedet fordi min vægt bare steg og steg igennem hele graviditeten. Jeg rørte stort set aldrig slik, kage og andet i den dur, for at prøve om det kunne holde vægten nede(havde faktisk slet ikke lyst til at spise det). Sodavand fik jeg halsbrand af, så det drak jeg heller ikke... Jeg endte med at få meget vand i kroppen hvilket besværliggjorde min hverdag endnu mere.
Jeg endte med at tage 26 kg på nu her 6 uger efter mangler jeg stadig de 10 kg, som jeg nok ikke skal regne med forsvinder af sig selv... men jeg skal nok komme af med dem - jeg vil sQ af med dem.
Men helt ærlig, spis det du har lyst til og tænk ikke for meget over den dåmme dåmme vægt (dog alt med måde ikke), du bærer 2x guld i mavsen og lur mig om ikke drengene er det hele værd????
Knus og op med humøret fra Majken
Anmeld