Nu har manden forelsket sig i en Mercedes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

oo

TbCp skriver:

Og den hænger godt sammen med gaffetape

jep! er der ikke en facebook gruppe der hedder noget med "if you can't fix it with gaffatape you haven't used enough" ? det er i hvert fald Sørens motto her i livet. gaffatape og strips og hvis det alligevel falder fra hinanden er det noget gammelt lort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Svei

Line&Liam skriver:

Åh ja de kære mænd??

Har i også bilglade mænd derhjemme?

Vi har ellers en dejlig Ford Focus stationcar fra 02 som JEG jo er super glad for, nyere bil, kører skønt, KÆMPE bagagerum, og ja, nyder når Liam og jeg snildt kan have en ven + baby+ deres barnevogn med i bilen..:!

Men NU har manden forelsket sig i en Mercedes fra 1996 ... Suk altså, skal man så til at køre rundt i et gammelt liv haha....

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op med ham, han kører stort set aldrig i bilen det er kun Liam og mig... Frygter lidt det bare er noget bras...

MEN nu har han forelsket sig i den, så må vi jo hellere komme ud at se den

Har i også sådan en mand hehe

Her er billedet af "vidunderet":

Jeg bor heldigvis alene så jeg styrer hvad der køres i....jeg har en polo st. med blomster på...

Anmeld

3. september 2010

Den lykkelige

Lige til din mands forsvar så er mercedes altså "kram".. (eller hvordan det staves.. Har godt hørt at de kan ruste.. men de laver bare anderledes (og bedre) biler end så mange andre.. man kan bare mærke det er kvalitet.. du vil måske endda synes den er ligeså fin komfort osv som en ny bil..

Min far har en fra 1996.. kørt over 500.000 km.. den går som smør i automatgearet og ser så pæn ud uden noget rust!! Det er bare ren kvalitet og VIRKELIG meget bil for pengene.. man siger jo en mercedes ikke er kørt til før den har nået 500.000 km på tælleren ;-)

Jeg ville langt hellere have den mercdes end ford.. Så der må jeg give din mand ret..

Anmeld

3. september 2010

Kvindemin

Min mand er fuld tilfreds med den bil vi har, helt ny Colt.
Og jeg ville bestemt ikke have en mand der skulle skifte biler ud hele tiden, nye biler = gæld! Så nej tak, har en klog mand

Anmeld

3. september 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Om jeg har....

Mødte Carsten i 2006 hvor han kørte i Rover.... den blev senere byttet ud med en audi, så en anden audi, så en Volvo... senere en Saab... så kom jaguaren og samtidig med den en volkswagen taureg og pt. kører vi så i Mercedes.....

Det var vist sådan nogenlunde det....

jeg plejer at sige at så længe han ikke skifter mig ud ligeså ofte som han skifter biler, så går det nok...

Her en række billeder.... roveren og mercedesen mangler dog...

*suk* sådan en volvo havde jeg engang (eller farmand havde til mig) Jeg savner den bil! Nu har vi sådan en her (min er grå)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2010

Josesmor

´Min far plejer at sige  "mænd med hjerne, kører bil med stjerne" og hold da op han laver højt på det ordsprog.. Han har heldigvis ikke fået min kæreste med på den..., fordi mercedes er da bare et kæmpe skrummel at køre i....

Anmeld

4. september 2010

bøgelund

åh herhjemme er manden også lidt for bilglad  

løsningen er nu, at den lækre passat jeg har nu er MIN! den rører han ikke. Så har han købt en selv, som han kan bytte så tosset han vil. (dog altid kun byt lige over). og der bliver satme os byttet skal jeg hilse at sige. Men uden diskussioner, for jeg har mor-bilen  

Anmeld

4. september 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Chritinap skriver:

Min mand er fuld tilfreds med den bil vi har, helt ny Colt.
Og jeg ville bestemt ikke have en mand der skulle skifte biler ud hele tiden, nye biler = gæld! Så nej tak, har en klog mand

den tror jeg lige jeg hopper med på.. altså, det omkring gæld.. Vi kører i en ældre passat - den har vi nu haft i godt to år, og ikke én gang har den været på værksted.. Og vi har heller ikk brugt noget på den endnu.. Kun nye hjul.. så jeg klager absolut ikke.. Og det samme med min mand - heldigvis..

Anmeld

4. september 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jep! er der ikke en facebook gruppe der hedder noget med "if you can't fix it with gaffatape you haven't used enough" ? det er i hvert fald Sørens motto her i livet. gaffatape og strips og hvis det alligevel falder fra hinanden er det noget gammelt lort

Hahahaha...

Anmeld

4. september 2010

TbCp

Sama skriver:

´Min far plejer at sige  "mænd med hjerne, kører bil med stjerne" og hold da op han laver højt på det ordsprog.. Han har heldigvis ikke fået min kæreste med på den..., fordi mercedes er da bare et kæmpe skrummel at køre i....

Hahaha den var ellers god... og min mand ligger her ved siden af og nikker og smiler

Ja det er en stor bil... men det er da en rigtig flyder... århhh den er en drøm på motorvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.