Nu har manden forelsket sig i en Mercedes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Vidunderligeunger

du ved hvad jeg vil svare 

med den l**** bil til en peugeot 206 stationcar wannabe - så nej! og den ford transit fra 96 som er en bunke rust uden lige, så endnu engang nej..

Han vil sååå gerne ha en audi a6, q7 eller opel insignia, men det får han sig sgu aldrig taget sammen til at købe alligevel. Når jeg engang kommer til penge så skal peugeoten UUUUUUD!, og jeg skal ha mig en lækker lækker bil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

MariaJ

Åh ja! Her havde vi en helt udmærket VW Passat fra 1999 der kun har kørt 130.000 km som værdsat familiebil indtil manden fandt drømmebilen - en LandRover fra 1996. Den er ikke er et decideret vrag, da den dog kan køre, men immervæk klasser under familiebilens kvalitet. Jeg nedlagde fra starten veto mod bilvraget, da jeg ikke ville have noget med alle dens fremtidige værkstedsregninger at gøre. Manden købte den for sine egne penge og har lovet at afholde alle dens udgifter.

Alligevel har den overhalet mig indenom, da han nu insisterer på at vores fælles bil (som han nu omtaler som min), ikke kan køre på grusvej længere (der er nærmest ikke andet her hvor vi bor), ikke kan medtage hunden og i øvrigt forsøger at overtale mig til at bruge LandRoveren i stedet for Passaten til alskens formål. Man behøver ikke en krystalkugle for at kunne forudse at Passaten meget snart vil virke overflødig og ligeså godt kan blive solgt, hvorefter vi står tilbage med ørkensafarivraget som familiebil. De er snu, de mænd  .

Anmeld

3. september 2010

L-Mortil3

Åh gud, så fortalte man ham at de åbenbart er nogle rustbunker, kunne jeg også læse andre steder på nettet, men vil manden lytte?? Næææ nej, for **** (vores mekaniker) siger han står 100% inde for den, så det har jeg INGEN forstand på, og desuden "skat så ruster forden op inden for få år!"...

Gud de mænd... Det må han dælme selv ligge og rode med!

Anmeld

3. september 2010

nannanadja

ja  min mand er også tosset med biler.. han vil kun køre i ordenlig biler som han siger.. så vi har også en stor mercedes, den er rimelig ny og koster spidsen af en jetjager.. men det er hans bord så holder jeg styr på børnetøjet og hjemmet

Anmeld

3. september 2010

TbCp

Åh gud, så fortalte man ham at de åbenbart er nogle rustbunker, kunne jeg også læse andre steder på nettet, men vil manden lytte?? Næææ nej, for **** (vores mekaniker) siger han står 100% inde for den, så det har jeg INGEN forstand på, og desuden "skat så ruster forden op inden for få år!"...

Altså vores mercedes er 10 år gammel og så fin så fin.... meget meget velholdt.... købte den af en ældre mand, hvis kone havde kørt den..... de havde så lige 2 andre mercedeser også og nu skulle konen altså have en ny...

nå men det jeg egentlig ville frem til var at vores 10 år gamle mercedes er så fin så fin, uden rust eller andet dumt...

Anmeld

3. september 2010

Pige2009

Behold da Ford'en! En bil der er 14 år gammel vil automatisk have en del ting, der løbende skal laves

Anmeld

3. september 2010

Pige2009

Behold da Ford'en! En bil der er 14 år gammel vil automatisk have en del ting, der løbende skal laves

Anmeld

3. september 2010

L-Mortil3

Baagøe skriver:

Bestemt også min tanke, jeg har gået med til at se den, men sagt at kan jeg ikke forliges med den, bliver der nedlagt veto! (noget helt andet er at den ikke er billig, så hvis ikke der kan byttes over til fordel for os, eller lige, så NEJ!)

Anmeld

3. september 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

line! nu må du mande dig op, I skal IKK bytte forden, den er jo så dejlig en familiebil, og nyere!!!!! 

ihh... ! 

Anmeld

3. september 2010

FrkC

Ååh ha, kender det !!! Vi har selv næsten lige fået ny bil, og selvfølgelig skulle det være en BMW (manden vil helst ikke køre i andet ).  Det er da oss en skide lækker bil, virkelig flot og dejlig at køre i. Den er bare så vanvittig upraktisk, ingen anhængertræk, og så er det en coupé.. Vil give ham ret i at bilen er pænere som coupé, men med en hund på 27 kg. er det ikke pisse smart !! Derudover håber jeg da på vi snart bliver gravide  så der vil bilen heller ikke fungere specielt godt. Desuden er der 20" fælg på svinet, så jeg får dårlige nerver af bare at se på dem !!  Er så bange for at ridse dem, de har jo kostet en mindre formue.. Eeeeh ha, de mænd !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.