Åh ja! Her havde vi en helt udmærket VW Passat fra 1999 der kun har kørt 130.000 km som værdsat familiebil indtil manden fandt drømmebilen - en LandRover fra 1996. Den er ikke er et decideret vrag, da den dog kan køre, men immervæk klasser under familiebilens kvalitet. Jeg nedlagde fra starten veto mod bilvraget, da jeg ikke ville have noget med alle dens fremtidige værkstedsregninger at gøre. Manden købte den for sine egne penge og har lovet at afholde alle dens udgifter.
Alligevel har den overhalet mig indenom, da han nu insisterer på at vores fælles bil (som han nu omtaler som min), ikke kan køre på grusvej længere (der er nærmest ikke andet her hvor vi bor), ikke kan medtage hunden og i øvrigt forsøger at overtale mig til at bruge LandRoveren i stedet for Passaten til alskens formål. Man behøver ikke en krystalkugle for at kunne forudse at Passaten meget snart vil virke overflødig og ligeså godt kan blive solgt, hvorefter vi står tilbage med ørkensafarivraget som familiebil. De er snu, de mænd
.
Anmeld