Nu har manden forelsket sig i en Mercedes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.129 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. september 2010

L-Mortil3

Åh ja de kære mænd??

Har i også bilglade mænd derhjemme?

Vi har ellers en dejlig Ford Focus stationcar fra 02 som JEG jo er super glad for, nyere bil, kører skønt, KÆMPE bagagerum, og ja, nyder når Liam og jeg snildt kan have en ven + baby+ deres barnevogn med i bilen..:!

Men NU har manden forelsket sig i en Mercedes fra 1996 ... Suk altså, skal man så til at køre rundt i et gammelt liv haha....

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op med ham, han kører stort set aldrig i bilen det er kun Liam og mig... Frygter lidt det bare er noget bras...

MEN nu har han forelsket sig i den, så må vi jo hellere komme ud at se den

Har i også sådan en mand hehe

Her er billedet af "vidunderet":

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Silas&Mille

Ja!!!

Min kæreste kigger også konstant på biler, dog vil han ikke selv have en bil der er ældre end 2002, så helt noget bras risikere jeg nok ikke at stå med

Men jo, han kigger på den ene bil efter den anden og ændre konstant mening om hvilket mærke det skal være LOL

Anmeld

3. september 2010

L-Mortil3

MoriSverige skriver:

Ja!!!

Min kæreste kigger også konstant på biler, dog vil han ikke selv have en bil der er ældre end 2002, så helt noget bras risikere jeg nok ikke at stå med

Men jo, han kigger på den ene bil efter den anden og ændre konstant mening om hvilket mærke det skal være LOL

Åh ja, hvilket bilmærke er en helt anden sag

Morten har aldrig ville have en bil ældre end 02, men nu, da han så denne... SUK!

Anmeld

3. september 2010

Silas&Mille

MEGET typsik mænd! Men vi kan jo lide dem alligevel

Pt. kører vi i en LandRover Freeland 2,5 V6 fra 2001, den har vi desværre haft en del problemer med og vil gerne skifte den ud, så kærestens jagt på 'ny' bil fortsætter.

Jeg har dog sagt til ham at det nemmeste ville være at flytte hjem til DK og så lease en bil, så får man ikke alle de problemer og det er sikkert billigere end at få en bil der skal laves noget på hele tiden. Og så er bilen NY!  Den tykker han så stadig lidt på *GG*, men er dog ikke afvisende.

Anmeld

3. september 2010

TbCp

Om jeg har....

Mødte Carsten i 2006 hvor han kørte i Rover.... den blev senere byttet ud med en audi, så en anden audi, så en Volvo... senere en Saab... så kom jaguaren og samtidig med den en volkswagen taureg og pt. kører vi så i Mercedes.....

Det var vist sådan nogenlunde det....

jeg plejer at sige at så længe han ikke skifter mig ud ligeså ofte som han skifter biler, så går det nok...

Her en række billeder.... roveren og mercedesen mangler dog...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2010

oo

nej, det må jeg indrømme, jeg har ikke sådan en mand. vi kører i en bil vi købte hos autoophuggeren for 10.000 sidste vinter og tjae...

DOG skal det siges, at da Tina (ovenfor) og Carsten var hernede i deres mercedes, der blev Søren en anelse kåd og ytrede efter de var kørt at han "ville køre bil hele dagen hvis han havde dén bil!"

til gengæld kan han være ved at crashe bilen når der kommer en traktor forbi som han lige skal spotte mærket på  

Anmeld

3. september 2010

karina1980

skynd dig at fortælle din mand han skal holde sig langt væk fra mercedes, medmindre han selvfølgelig elsker rust arbejde, min kollega har en fra 97 og den skal skrottes pga rust

vores kammerat har solgt sin, fra 93 efter at have forsøgt at få den lavet for 3 gang, først derefter fik han at vide at de fleste 90´og sidst 80´modeller ELSKER rust.

og det skal lige siges det ikke er fordi de ikke har passet dem, den ene er mekaniker og gik meget op i sin bil og den anden har fulgt samtlige råd, hun fik om vedligeholdes og nu skal den skrottes.

men ellers så ja, her har jeg også en bilglad mand, vi har haft 10 biler mindst på de 8 år vi har været sammen, men er aldrig gået tilbage i årgang. pt er den nye fra ´05 og den har vi haft i 3 mdr nu  men jeg ville holde på at man ikke går tilbage kun frem i årgang hvorfor købe en gammel bil, der muligvis slet ikke har samme komfort

Anmeld

3. september 2010

JulieE

Uha.. her kiggres der også på bil. jeg har dog sat foden og sagt, at den skal være nyere, sikrere og mere miljørigtig (bedre benzin økonimi og lav CO2 emission)! Slut prut... lellers kan vi jo lige så godt beholde den vi har

Lige nu kører vi i en Renault Megane II stationcar (benzin) og er meget meget tæt på (shyyy... hemmelighed) at have købt en ny renault megane III stationscar disel

Anmeld

3. september 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

nej, det må jeg indrømme, jeg har ikke sådan en mand. vi kører i en bil vi købte hos autoophuggeren for 10.000 sidste vinter og tjae...

DOG skal det siges, at da Tina (ovenfor) og Carsten var hernede i deres mercedes, der blev Søren en anelse kåd og ytrede efter de var kørt at han "ville køre bil hele dagen hvis han havde dén bil!"

til gengæld kan han være ved at crashe bilen når der kommer en traktor forbi som han lige skal spotte mærket på  

Og den hænger godt sammen med gaffetape

Anmeld

3. september 2010

JulieE

TbCp skriver:

Og den hænger godt sammen med gaffetape

Alt kan klares med gaffa  -Mit gamle motto fra min amatørteater tid var: Alt kan klares, bare jeg har en kaffemaskine, min leathermann (multiværktøj) rigeligt med gaffa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.