Sammenhæng mellem kvalme og køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Sabina92

Det er vidst bare en myte, som måske rammer en lille sum kvinder (:

Jeg havde lidt kvalme og kastede op og jeg venter en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

LinLin

2 drenge - ikke kvalme nogen af gangene...

Anmeld

17. november 2010

Mathilde

Jeg ventede en pige og havde kvalme om aftenen indtil ca. 12-14 uge.

Anmeld

17. november 2010

Ranarupta

Vi har en dreng, og jeg var sygemeldt pga. opkastninger og kvalme hele graviditeten...

Anmeld

17. november 2010

Minmio

Jeg ventede en pige sidste gang og kastede meget op under hele graviditeten, den her gang ved jeg ikke hvem vi venter og kaster ligeså meget op som sidste gang.

Anmeld

17. november 2010

LouiseNielsen

Med Nicklas havde jeg næsten ingen kvalme. Med Mathias vold brækkede jeg mig det meste af graviditeten.....

Anmeld

17. november 2010

NessaXenia

min gode veninde har haft voldsom kvalme ved begge hendes graviditeter og hun begge gange drenge!

min kusine har lige født, hun havde også kvalmen og hun fik en pige..

Mange i min familie har haft både kvalmen eller ej, og de har skiftet mellem dreng og pige.. så tror bestemt ikke der er hold i det..

Anmeld

17. november 2010

Carina1977

Sofia skriver:

Hej alle I dejlige damer.

Min kæreste og jeg kender først vores barns køn ved fødslen, og der er læææænge til, er nemlig kun i uge 11

Men jeg har ikke haft kvalme, og har netop læst i min libero-bog, at der er sammenhæng mellem det at vente en pige og have kvalme.

Vil derfor høre jer ad: Havde jer der ventede en lille pige kvalme? Og jer der ventede en lille dreng ikke kvalme?

Ved godt det ikke kan stilles firkantet op, da der selvfølgelig er fravigelser. Men ville alligevel være sjovt at høre jeres erfaringer

Knus Sofia

haha  Jeg havde voldsom kvalme og opkaste fra uge 9 og så indtil 2 uger før jeg fødte. Og jeg ventede en skøn dreng

Tror altså bare det er en skrøne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.