Sammenhæng mellem kvalme og køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Mullebergen

REN ammestue snak -Det undrer mig faktisk at de skriver sådan i den bog..

Nå, men jeg havde kvalme i de første 12 uger begge gange og jeg har en dreng og venter nu en pige -Faktisk var kvalmen værst da jeg var gravid med min søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Susanne79

tja, det passede på mig. jeg havde kvalme og opkast i næsten 5 mdr og jeg ventede en lille pige.

Men min veninde havde overhovedet ikke kvalme da hun ventede deres datter. derimod kastede hun op i 3 uger da hun ventede deres søn..... Så jeg tror desværre bare at det er en myte.......

Anmeld

3. september 2010

Sofia

MatildeS skriver:

REN ammestue snak -Det undrer mig faktisk at de skriver sådan i den bog..

Nå, men jeg havde kvalme i de første 12 uger begge gange og jeg har en dreng og venter nu en pige -Faktisk var kvalmen værst da jeg var gravid med min søn.

De skriver også kun at der er en lille sammenhæng, ikke at det sådan er en generel regel. Men syntes alligevel det var sjovt lige at høre jeres erfaringer omkring det..

Anmeld

3. september 2010

Jeamou

Det passer på mig! Jeg tabte mig 5 kg de første 3 måneder af graviditeten ved at have kvalme og kaste op og jeg er nu mor til en lille pige...

Til gengæld sagde folk at hvis man har halsbrand, så får man et langhåret barn - den passer ikke her...

Anmeld

3. september 2010

Lotte14

Hej alle I dejlige damer.

Min kæreste og jeg kender først vores barns køn ved fødslen, og der er læææænge til, er nemlig kun i uge 11

Men jeg har ikke haft kvalme, og har netop læst i min libero-bog, at der er sammenhæng mellem det at vente en pige og have kvalme.

Vil derfor høre jer ad: Havde jer der ventede en lille pige kvalme? Og jer der ventede en lille dreng ikke kvalme?

Ved godt det ikke kan stilles firkantet op, da der selvfølgelig er fravigelser. Men ville alligevel være sjovt at høre jeres erfaringer

Knus Sofia

Jeg har ikke haft kvalme og jeg venter en dreng, så det har passet med hensyn til mig.

//Charlotte 20+2

Anmeld

3. september 2010

millesofie

Sofia skriver:

Min kæreste og jeg kender først vores barns køn ved fødslen, og der er læææænge til, er nemlig kun i uge 11

Men jeg har ikke haft kvalme, og har netop læst i min libero-bog, at der er sammenhæng mellem det at vente en pige og have kvalme.

Vil derfor høre jer ad: Havde jer der ventede en lille pige kvalme? Og jer der ventede en lille dreng ikke kvalme?

Ved godt det ikke kan stilles firkantet op, da der selvfølgelig er fravigelser. Men ville alligevel være sjovt at høre jeres erfaringer

Knus Sofia

hej lav en afstemning så er det nemmere at se

men jeg fik en lille pige og havde total kvalme (jeg viste heller ikke barnet køn før fødslen)

Anmeld

3. september 2010

*A*

Jeg venter tvillinge drenge og har haft monster kvalme

Anmeld

3. september 2010

Fru.Mäes <3

Sofia skriver:

Knus Sofia

Jeg venter en bette DRENG - og jeg havde voldsom kvalme de først 16 uger

Der er så ingeting nu - men havde en veninde, som osse fik en dreng. Og hun havde kvalme igennem HELE hendes graviditet...

Anmeld

3. september 2010

misslea

Jeg venter en pige, og har ikke set skyggen af kvalme....

Min søster havde mega kvalme de første 3 mdr. af  begge hendes graviditeter, og hun fik først en dreng og senere en pige...

Så tror ikke, man skal tro på den slags myter

Anmeld

3. september 2010

pusling30

Hej Sofia. Jeg har født 3 drenge og har haft kvalme alle 3 gange.

Min moster som har en af hver havde ikke kvalme med nogen af dem!

Knus fra Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.