Har da allerede et par stykker
Var ikke mere end ca 8-9 uger henne, og da jeg er overvægtig, var der ingen chance for man kunne se noget, ja ud over min normale delle
Alligevel fik jeg da lige en kommentar med på vejen, da jeg skulle købe en brugt vugge, sammen med min søster, neeeej man kan godt se det allerede, hvor fiiiint, hvor langt er du henne
Ved jo godt hun sagde det i en pæn mening.
Her for 2 uger siden, lige før nakkefold, var jeg til møde med kommunen, og havde min bisidder fra fagforeningen med, som vemligt klappede mig på maven (dellen) og sagde ej man kan godt begynde at se det, smilte bare mens jeg tænkte hvor 
Det værste ejg var ude for var dog, at jeg pga mit pco, og sammenblandet med operation og rygestop gjorde jeg hurtigt tog på, og derfor fik nogle kg i løbet af kortere tid, og da det bla pga pco sidder meget på maven, har ejg et par gange fået kommentarer og berøringer, mens jeg måtte sige til til folk at jeg altså IKKE var gravid, og om de godt gad og fjerne grabberne fra min mave, blev nu ikke så stødt når man så folks udtryk, var næsten for morsomt
selvom det nu alligevel ikke var rart at blive taget for gravid, når man ikke var det 
Anmeld