en lille sjov historie... :) har i en eller to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Lillefe

T.K. skriver:

Jeg har også en lille historie...

Jeg var på en "præ-polterabend" med min søster og kusine, og var taget til "nat-bowling" eller hva det hedder. Jeg var i ca. 16-17 uge og havde en løs trøje på, så man kunne ikke se jeg var gravid. Et par fyre havde banen ved sidenn af, og en af dem begyndte at snakke til mig og flirte lidt. Jeg tænkte, nå, det er da meget sjovt han gør det, men nævnte intet om graviditet eller forestående bryllup...  Nu er det sådan , at til den slags bowling, hvis der står en farvet kegle forrest om man slår en strike, så vinder man shots til hele holdet... Ham fyren fra ved siden af var begyndt at snakke mere og mere til mig, og synes også det var flot da vi slog en strike og vandt shots. Jeg sagde lidt højt til min kusine "bare tag mit shot, jeg skal ikke ha noget jo!". Fyren kiggede på mig og spurgte hvorfor og jeg svarede "Jo, jeg er nemlig i 4. månede og skal giftes til juli!" Han blev helt rød i hovedet, sagde "nå ok, tillykke" og så hørte jeg intet til ham længere den aften  

Hehe den var også god!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Kløver

Har da allerede et par stykker

Var ikke mere end ca 8-9 uger henne, og da jeg er overvægtig, var der ingen chance for man kunne se noget, ja ud over min normale delle Alligevel fik jeg da lige en kommentar med på vejen, da jeg skulle købe en brugt vugge, sammen med min søster, neeeej man kan godt se det allerede, hvor fiiiint, hvor langt er du henne Ved jo godt hun sagde det i en pæn mening.

Her for 2 uger siden, lige før nakkefold, var jeg til møde med kommunen, og havde min bisidder fra fagforeningen med, som vemligt klappede mig på maven (dellen) og sagde ej man kan godt begynde at se det, smilte bare mens jeg tænkte hvor

Det værste ejg var ude for var dog, at jeg pga mit pco, og sammenblandet med operation og rygestop gjorde jeg hurtigt tog på, og derfor fik nogle kg i løbet af kortere tid, og da det bla pga pco sidder meget på maven, har ejg et par gange fået kommentarer og berøringer, mens jeg måtte sige til til folk at jeg altså IKKE var gravid, og om de godt gad og fjerne grabberne fra min mave, blev nu ikke så stødt når man så folks udtryk, var næsten for morsomt selvom det nu alligevel ikke var rart at blive taget for gravid, når man ikke var det

Anmeld

4. september 2010

Sakris

Jeg var til lægen tidligere på ugen. Jeg kommer ind, og han udbrøder, "Jamen det ser da ud til at der sker noget". Jeg bliver vejet og han fortsætter "jeg kan også se du stadig kan passe dine....." et øjebliks stilhed, mens jeg får elevatorblikket, og han udbryder: "SKO"....

Og ja det har han ret i, dem kan jeg stadig passe. Måtte ringe til min kæreste bagefter, flad af grin - ventecowboybukser er genialt...!

Anmeld

4. september 2010

Lillefe

Sakris skriver:

Jeg var til lægen tidligere på ugen. Jeg kommer ind, og han udbrøder, "Jamen det ser da ud til at der sker noget". Jeg bliver vejet og han fortsætter "jeg kan også se du stadig kan passe dine....." et øjebliks stilhed, mens jeg får elevatorblikket, og han udbryder: "SKO"....

Og ja det har han ret i, dem kan jeg stadig passe. Måtte ringe til min kæreste bagefter, flad af grin - ventecowboybukser er genialt...!

LOOOOOOOOOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.