en lille sjov historie... :) har i en eller to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

TbCp

Perl skriver:

hehe det er ligesom her for nogle uger siden, så siger min kusine "hvor er han hene?" glor dumt på hende og peger på min mave "han er lige der?!"

Hahahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Noneother

ca. 4 dage efter jeg havde født, var jeg lige ude at gå tur med farmand og barnevogn. han + barnevogn stopper så op og kigger lidt, og jeg går videre da jeg skal ha´lidt i matas.

Her møder jeg så en gammel (Læs: blank) kolega, der klapper mig på maven og udbryder: Nå så er der ikke så længe til hva?

Skal lige siges at jeg faktisk er rimelig slank, og bestemt ikke så højgravid ud på nogen måde. - Gi´da lige det hele en chance for at trække sig sammen.

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Hejsa jeg var i byen med nogle veninder da jeg var ca. i 22 uge... Maven var stor og man var ikke i tvivl om at enten var jeg mega højgravid eller der var flere end en... Jeg møder min gamle flamme jeg ikke havde set i 6år... Han kommer hen og fortæller hvor dejlig jeg ser ud og at han havde hørt jeg ventede tvillinger... Pludselig udbryder han : Altså smukke, jeg vil med glæde tage mig af dig og dine tvillinger... jeg glor på ham og siger what??? Han smiler og siger igen at ja han mente hvert et ord... Hvis jeg en dag stod uden Casper ved min side kunne jeg bare kontakte ham...Jeg blev helt paf og sagde :"tak for tilbudet, men jeg handler ikke altid på udsalg og tilbud" og så gik jeg...

Anmeld

3. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da jeg ventede Jonathan var jeg på cafe en aften med min veninde for at høre en ven som skulle spille der. Jeg var så pas gravid der, at når jeg lænede mig fremover kunne man ikke se maven for bordet, og i løbet af aftenen fik jeg en del flirtende blikke fra fyre der kom ind. Jeg smilede selvfølgelig sødt igen, men hver gang de var på nippet til at komme hen og snakke lænede jeg mig utroligt mageligt tilbage i stolen så hele bulen stod op i vejret - min, ikke deres - og så drejede de sjovt nok om på hælen og forsvandt i mængden

Anmeld

3. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
twinboys skriver:

Hejsa jeg var i byen med nogle veninder da jeg var ca. i 22 uge... Maven var stor og man var ikke i tvivl om at enten var jeg mega højgravid eller der var flere end en... Jeg møder min gamle flamme jeg ikke havde set i 6år... Han kommer hen og fortæller hvor dejlig jeg ser ud og at han havde hørt jeg ventede tvillinger... Pludselig udbryder han : Altså smukke, jeg vil med glæde tage mig af dig og dine tvillinger... jeg glor på ham og siger what??? Han smiler og siger igen at ja han mente hvert et ord... Hvis jeg en dag stod uden Casper ved min side kunne jeg bare kontakte ham...Jeg blev helt paf og sagde :"tak for tilbudet, men jeg handler ikke altid på udsalg og tilbud" og så gik jeg...

Hahaha, hold da kæft et tilbud ellers!!! Han gik da efter hele pakken, hva'?

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Har da lige en mere...

Da jeg var i uge 23 tog jeg ud på Haderslev sygehus for at besøge en af mine veninder der lige havde født...

Jeg gik hen til elevatoren, gik ind og der kom en sygeplej. med ind i elevatoren.. Jeg trykkede på knappen for at komme op til fødeafd.... Det så hun og kiggede så først på min mave og så slog hun blikket op og udbrød... " shit mand hvordan kan du tage det så stille og roligt du er jo på vej op for at føde og så guuud aldrig har jeg før set så rolig og afslappet kvinde der kommer op til os for at føde..." Jeg smilte til hende og forklarede at jeg faktisk kun var i uge 23, men ventede to små pus og bare var på vej op til min veninde der havde født...

Vi grinte lidt af det begge to....

Men tænk 2 uger efter kom drengene til verden ( uge 25 )

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Rosa skriver:

Hahaha, hold da kæft et tilbud ellers!!! Han gik da efter hele pakken, hva'?

Jeps han var sgu klar til hele pakken... Siden den dag har jeg ikke set hverken ham eller skyggen af ham...

Men kan stadig grine lidt over det...

Majbritt

Anmeld

3. september 2010

Lillefe

twinboys skriver:

LOL

Anmeld

3. september 2010

Lillefe

Rosa skriver:

Da jeg ventede Jonathan var jeg på cafe en aften med min veninde for at høre en ven som skulle spille der. Jeg var så pas gravid der, at når jeg lænede mig fremover kunne man ikke se maven for bordet, og i løbet af aftenen fik jeg en del flirtende blikke fra fyre der kom ind. Jeg smilede selvfølgelig sødt igen, men hver gang de var på nippet til at komme hen og snakke lænede jeg mig utroligt mageligt tilbage i stolen så hele bulen stod op i vejret - min, ikke deres - og så drejede de sjovt nok om på hælen og forsvandt i mængden

hehe ja det er også sjov..

Anmeld

3. september 2010

fit_fys

Jeg har også en lille historie...

Jeg var på en "præ-polterabend" med min søster og kusine, og var taget til "nat-bowling" eller hva det hedder. Jeg var i ca. 16-17 uge og havde en løs trøje på, så man kunne ikke se jeg var gravid. Et par fyre havde banen ved sidenn af, og en af dem begyndte at snakke til mig og flirte lidt. Jeg tænkte, nå, det er da meget sjovt han gør det, men nævnte intet om graviditet eller forestående bryllup...  Nu er det sådan , at til den slags bowling, hvis der står en farvet kegle forrest om man slår en strike, så vinder man shots til hele holdet... Ham fyren fra ved siden af var begyndt at snakke mere og mere til mig, og synes også det var flot da vi slog en strike og vandt shots. Jeg sagde lidt højt til min kusine "bare tag mit shot, jeg skal ikke ha noget jo!". Fyren kiggede på mig og spurgte hvorfor og jeg svarede "Jo, jeg er nemlig i 4. månede og skal giftes til juli!" Han blev helt rød i hovedet, sagde "nå ok, tillykke" og så hørte jeg intet til ham længere den aften  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.