Hehe ja hvad vi kvinder ikke oplever som gravide.. .. 
For nogle uger siden havde jeg en som jeg mødte på trappen, på vej op på arbejdet (det skal siges vi er min 200 mennesker i bygningen) som pludseligt begynder at snakke til mig som vi har kendt hinanden hele livet.. "nå hvor langt er du henne osv osv?" totalt wierd... altså han har ikke engang præsentreret sig. Til alt held var det ikke en af de der typer som rager en på maven eller lign. men har det sku sådan lidt hvad f.. rager det ham!
Nå men her den anden dag måtte jeg tage bussen til min store skuffelse fordi bilen var i stykker..
Jeg stiller mig hen ved busstoppest, og bemærker godt nok en mand som kigger lidt i min retning når vi går ind i bussen følger han troligt hele vejen efter mig og kigger smilende på mig, kigger lidt bagud når han sidder i bussen (jeg sidder nede bag ved og spsier mine kiks jeg har købt). Da han så skal af bussen rejser han sig kigger vildt på mig, og smiler, så går han af og kigger langt efter bussen på mig *G* altså hallo lignede jeg en som var på diskotek og ville score eller hva? mig som er højgravid! folk er f.. mærkelige...!
Måtte også lige sige til manden da jeg kom hjem "nå det var sku lige før der var en som havde taget mig med hjem fra bussen"
Har i nogle sjove historier? 
Anmeld