Flyverdragter til DP børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

g.seerup

Måske mikk-line eller Twins. Det er vist det samme mærke har jeg hørt..

Har selv lige købt en twins til min dreng på 20 mdr, og damen sagde at de var rigtig gode, og helt vandtætte. Ikke ret tykke i det, så den er til at bevæge sig rundt i, men samtidig rigtig go varm.. Har givet 500 kr for den.

Der er nok desværre ikke meget du kan gøre ved din dagplejemors manglende ude aktiviteter... Men så må i bare sørge for at i kommer ud når han er hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

De3Guldklumper

Her har jeg reima til ungerne - jeg køber dem gerne på bud og har i år fået dem ned til 270 kr for reima tec.

Dog havde jeg sidste år en Name it til min bettemand - kan se han har samme alder som din - og den var ganske udemærket. Den holdte ham tør og varm og der var også numsebeskyttelse i og til det forbrug vi havde så var den fin. Nu er han i vuggestue og kommer ud hverdag og så får han reimaen med da jeg synes den er bedre når den skal bruges oftere..

Anmeld

3. september 2010

Diana...

LotteN skriver:

de kan i hvert fald købes i babysam. ellers tør jeg ikke lige sige hvor!

noget helt andet diana. Nu så jeg du også kommentere på den tråd igår. Tror der var Aya der fandt en hjemmesidemed billigt vinterudstyr, kan du huske siden?

Ahh øv nej den kan jeg ikke huske der var ellers også nogen mega billige ting vi må lige kikke efter den.

Anmeld

3. september 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja jeg har prøvet den og han er sgu fået for lange ben den lille mand  Hvad for en har du? 

Jeg købte den sødeste reima tec sidste år og så har jeg købt 1 reima tec og en ticket to heaven i år   Regner med han kan passe dem midt på vinteren ,,   Kan anbefale reima tec ,,

Anmeld

3. september 2010

Mathilde

Diana... skriver:

Ahh øv nej den kan jeg ikke huske der var ellers også nogen mega billige ting vi må lige kikke efter den.

Hjemmesiden hed www.ml-dk.dk

Jeg har lige bestilt en Twins flyverdragt til Celina, som hun skal have med i DP... 250kr sat ned fra 500kr

Anmeld

3. september 2010

Diana...

Mathilde skriver:

Hjemmesiden hed www.ml-dk.dk

Jeg har lige bestilt en Twins flyverdragt til Celina, som hun skal have med i DP... 250kr sat ned fra 500kr

Ahh der må jeg lige ind og kikke. TAK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.