Flyverdragter til DP børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Søde har du tjekket om han passer den fra sidste år ???  Alexander kan meget overraskende passe sin   Sjovt nok , nu jeg har købt 2 i st 92

Ja jeg har prøvet den og han er sgu fået for lange ben den lille mand  Hvad for en har du? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Pige2009

Jeg har købt en Idat til Laura, men den kan hun først bruge næste år, så i år låner vi en til hende. De er ude hver dag året rundt bortset fra enkelte undtagelser, så jeg tror den vil blive flittigt brugt Det at de var meget ude var faktisk noget af det vi lagde vægt på, da vi skulle vælge dagpleje til Laura.

K.h. Linda

Anmeld

3. september 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Jeg har købt en Idat til Laura, men den kan hun først bruge næste år, så i år låner vi en til hende. De er ude hver dag året rundt bortset fra enkelte undtagelser, så jeg tror den vil blive flittigt brugt Det at de var meget ude var faktisk noget af det vi lagde vægt på, da vi skulle vælge dagpleje til Laura.

K.h. Linda

Det var det nemlig også her Og hun sagde selv at de var ude hver dag undtagen i dårligt vejr men der skal så ikke så meget til før det er dårligt vejr for hende. for mig er det jo ikke vejret der er problemet men påklædningen. 

Anmeld

3. september 2010

Ni-ko-li-ne

hmmmm jeg ville bare købe en dragt hvor du er sikker på at han er tør og varm... om det er det enen eller andet mærke kan være ligegyldigt...

Mikk-line plejer at teste lige så godt som Reima, men koster det halve:0)

jeg sværger ellers til Reima, men jeg har ikke kunnet finde en brugt i år og vi har bestemt ikke 900kr til en flyverdragt... så nu tester vi en anden model...

Anmeld

3. september 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Det var det nemlig også her Og hun sagde selv at de var ude hver dag undtagen i dårligt vejr men der skal så ikke så meget til før det er dårligt vejr for hende. for mig er det jo ikke vejret der er problemet men påklædningen. 

Nemlig!  Har du talt med hende om det? Det ville jeg prøve...

Anmeld

3. september 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Nemlig!  Har du talt med hende om det? Det ville jeg prøve...

Nej men det gør jeg når Lucas skal tilbage til hende fik lige en besked fra hende idag at hun holder 14 dages ferie og Lucas skal i gæste huset. Så det må lige vente 14 dage. 

Anmeld

3. september 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Nej men det gør jeg når Lucas skal tilbage til hende fik lige en besked fra hende idag at hun holder 14 dages ferie og Lucas skal i gæste huset. Så det må lige vente 14 dage. 

Ok. Så håber vi  hun kommer mere ud derefter

Anmeld

3. september 2010

LotteN

hvis jeg var dig, ville jeg godt nok også øbe Mikk-line i stedet for, det er ganske fine flyverdragter de lave...!

8-900 kr for en flyverdragt er godt nok MANGE penge!

Anmeld

3. september 2010

Diana...

LotteN skriver:

hvis jeg var dig, ville jeg godt nok også øbe Mikk-line i stedet for, det er ganske fine flyverdragter de lave...!

8-900 kr for en flyverdragt er godt nok MANGE penge!

Hvor kan man købe de mikk-line henne?

Anmeld

3. september 2010

LotteN

Diana... skriver:

Hvor kan man købe de mikk-line henne?

de kan i hvert fald købes i babysam. ellers tør jeg ikke lige sige hvor!

noget helt andet diana. Nu så jeg du også kommentere på den tråd igår. Tror der var Aya der fandt en hjemmesidemed billigt vinterudstyr, kan du huske siden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.