Flyverdragter til DP børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Diana...

Hej alle jer med DP børn. 

Hvilken slags flyverdragt køber i til jeres børn? 

Hvor meget er de ude og lege om vinteren i jeres DP? 

Sidste år købte vi en flyverdragt til 800 kr som kun blev brugt 4 gange fordi de næsten aldrig er ude og lege jeg synes det er rigtig mange penge for en flyverdragt nå de ikke bruger dem alligevel. 

Så hvad køber i til jeres DP børn og hvor meget tager jeres DP dem ud og lege. 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Mumto3

Jeg ville da foreslå at købe en brugt.

(Jeg har selv en til salg i lyseblå str 86, som jeg har givet 600kr og sælger på 75kr, og den er ikke brugt ret meget.)

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Hejsa jeg har flyverdragter til alle mine dagplejebørn i den sæson vi snart går ind i... Jeg vil have flyverdragter om man er 5mdr. eller 3år... Vi er ude hver evig eneste dag og der regner, solen skinner, blæser, sner... Synes det er vigtigt med frisk luft og børnene kender til udevejr og får lært noget om naturen og vejrforhold osv...

Og når de enten sidder eller går ude om vinteren skal de klart være klædt på til vejret...

Vi leger i sneen, bygger snemænd, kælker og ja guuuuuuuuuuuud hvor jeg glæder mig til at komme ud i sneen og lege igen..

Spørg endelig hvis du vil vide mere...

Kærlig hilsen dagplejemor Majbritt

Anmeld

3. september 2010

Diana...

twinboys skriver:

Hejsa jeg har flyverdragter til alle mine dagplejebørn i den sæson vi snart går ind i... Jeg vil have flyverdragter om man er 5mdr. eller 3år... Vi er ude hver evig eneste dag og der regner, solen skinner, blæser, sner... Synes det er vigtigt med frisk luft og børnene kender til udevejr og får lært noget om naturen og vejrforhold osv...

Og når de enten sidder eller går ude om vinteren skal de klart være klædt på til vejret...

Vi leger i sneen, bygger snemænd, kælker og ja guuuuuuuuuuuud hvor jeg glæder mig til at komme ud i sneen og lege igen..

Spørg endelig hvis du vil vide mere...

Kærlig hilsen dagplejemor Majbritt

Kan du ikke flytte til Engesvang  Det er lige præcis sådan jeg også synes det skal være børn SKAL ud og lære noget, Men sådan er vores DP mor desværre bare ikke. Så vi købte en dyr en til ham sidst for jeg var da sikker på han skulle ud og lege hele tiden han har så kun brugt den her hjemme   Så derfor synes jeg det dumt og give mange penge for en som næsten ikke bliver brugt.

Hvad for nogen flyverdragter har dine DP børns forældre købt til dem?

Knus

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Diana... skriver:

Kan du ikke flytte til Engesvang  Det er lige præcis sådan jeg også synes det skal være børn SKAL ud og lære noget, Men sådan er vores DP mor desværre bare ikke. Så vi købte en dyr en til ham sidst for jeg var da sikker på han skulle ud og lege hele tiden han har så kun brugt den her hjemme   Så derfor synes jeg det dumt og give mange penge for en som næsten ikke bliver brugt.

Hvad for nogen flyverdragter har dine DP børns forældre købt til dem?

Knus

Jo jeg kommer da lige med det samme...

Jeg ved ikke endnu hvilke mærker de har købt da vi har blå himmel og solen højt på himlen her i det jyske...

Men til mine egne drenge har jeg altid handlet Reima den med numsestoffet i og da de blev ældre har jeg altid handlet Molo for de kan bedre tåle i stoffet og blive rigtig godt brugt ...

Man skal så huske når man prøver en flyverdragt på sit barn, ja så skal man når barnet har den på kunne få fat i en håndfuld flyverdragt mellem benene på dem... Så er det den rigtige str... Gå aldrig efter længde på ærmer og ben for de kan bukkes op... men længden på kroppen kan man ikke gøre læggere eller kortere...

Håber det var svar på dit spørgsmål, ellers spørg igen...

Jeg ville klart bede den dagplejer om at få lettet sin RØV og komme ud og nyde livet udenfor og børn har krav på at komme ud hver dag og få frisk luft...

Majbritt

Anmeld

3. september 2010

Mullebergen

Nu har jeg godt nok et vuggestue, snart børnehavebarn men jeg sværger til Ver de Terre's flyverdragter, mine unger kommer aldrig til at bruge andet

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Og så SKAL man huske at flyverdragter IKKE må vaskes med skyllemiddel og nogle må ikke komme i varmeskabe...

Majbritt

Anmeld

3. september 2010

Misjelle

Vi har købt eller mormor og morfar har købt en af de dyre dragter, men i vores dagpleje er de også ude hver dag uanset vejret. De mødes med 3 andre dagplejere på en legeplads hvor ungerne får frit slag til at tumle rundt i nogle timer... dog lige bortset fra hvis det er snestorm .

knus Michelle

Anmeld

3. september 2010

twinboys

Selvfølgelig heller ikke ude når det lyner og tordner... Så hygger vi indendøre med hygge og historier og puslespil og spil og så sover børnene indenfor i telte...

Anmeld

3. september 2010

Lady Marion <3

Søde har du tjekket om han passer den fra sidste år ???  Alexander kan meget overraskende passe sin   Sjovt nok , nu jeg har købt 2 i st 92

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.