Diana... skriver:
Kan du ikke flytte til Engesvang
Det er lige præcis sådan jeg også synes det skal være børn SKAL ud og lære noget, Men sådan er vores DP mor desværre bare ikke. Så vi købte en dyr en til ham sidst for jeg var da sikker på han skulle ud og lege hele tiden han har så kun brugt den her hjemme
Så derfor synes jeg det dumt og give mange penge for en som næsten ikke bliver brugt.
Hvad for nogen flyverdragter har dine DP børns forældre købt til dem?
Knus
Jo jeg kommer da lige med det samme... 
Jeg ved ikke endnu hvilke mærker de har købt da vi har blå himmel og solen højt på himlen her i det jyske...
Men til mine egne drenge har jeg altid handlet Reima den med numsestoffet i og da de blev ældre har jeg altid handlet Molo for de kan bedre tåle i stoffet og blive rigtig godt brugt ...
Man skal så huske når man prøver en flyverdragt på sit barn, ja så skal man når barnet har den på kunne få fat i en håndfuld flyverdragt mellem benene på dem... Så er det den rigtige str... Gå aldrig efter længde på ærmer og ben for de kan bukkes op... men længden på kroppen kan man ikke gøre læggere eller kortere...
Håber det var svar på dit spørgsmål, ellers spørg igen...
Jeg ville klart bede den dagplejer om at få lettet sin RØV og komme ud og nyde livet udenfor og børn har krav på at komme ud hver dag og få frisk luft...
Majbritt
Anmeld