Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Hov kom til at tænke på at da min svigermor ventet min mand var der også noget med navnlestrengen og han vokset så ikke som han skulle inde i maven og hun var så indlagt med ham den sidste måned og han er altså sund og rask jeg ved ikke hvad præcis det var men det kan jeg da spørge hende om hvis du gerne vil vide det. Det hjælper sikkert ikke meget men.
Hov kom til at tænke på at da min svigermor ventet min mand var der også noget med navnlestrengen og han vokset så ikke som han skulle inde i maven og hun var så indlagt med ham den sidste måned og han er altså sund og rask jeg ved ikke hvad præcis det var men det kan jeg da spørge hende om hvis du gerne vil vide det. Det hjælper sikkert ikke meget men.
Det må du da gerne. Jeg kender ingen andre der har prøvet det, så det ville da være rart med lidt info fra nogen der har!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak for alle jeres søde svar!!
DK skriver: Det må du da gerne. Jeg kender ingen andre der har prøvet det, så det ville da være rart med lidt info fra nogen der har!
Ok jeg prøver lige at få fat på hende i aften når hun kommer fra arbejde.
Først får du lige et stort
for at alt er godt med Bimmeren
Krydser fingre for at alt er som det skal være
Vil bare lige informere om at en kollegas svigerdatter fik samme besked at vide, da hun blev scannet for et par måneder siden, og henvist til andet sygehus. På det 2. sygehus fortalte de at det ikke normalt noget man undersøgte for mere, for det havde normalt ingen indflydelse på babys trivsel... Men de gennemscannede svigerdatteren og alt var som det skulle være! Så derfor håber jeg at der ikke er nogen grund til bekymring, men forstår alligevel godt at du gør det!
og
marhemor skriver: Krydser fingre for at alt er som det skal være Vil bare lige informere om at en kollegas svigerdatter fik samme besked at vide, da hun blev scannet for et par måneder siden, og henvist til andet sygehus. På det 2. sygehus fortalte de at det ikke normalt noget man undersøgte for mere, for det havde normalt ingen indflydelse på babys trivsel... Men de gennemscannede svigerdatteren og alt var som det skulle være! Så derfor håber jeg at der ikke er nogen grund til bekymring, men forstår alligevel godt at du gør det! og
Jamen det er da gode nyheder! Vi håber på det bedste!!
Ikke så rart med sådan en besked...
Jeg er 100 % normal og havde kun to blodkar i navnlesnoren da jeg blev født ...
Min store dreng på snart 12 år fejler heller intet og han er også født med kun 2 kar... - Det opdagede de først da den blev klippet over...
Selvfølgelig kan det have betydning - MEN jeg tror ikke du skal være så bekymret..
Knus Pia
Håber det bedste for jer det skal nok gå
Pia. skriver: Ikke så rart med sådan en besked... Jeg er 100 % normal og havde kun to blodkar i navnlesnoren da jeg blev født ... Min store dreng på snart 12 år fejler heller intet og han er også født med kun 2 kar... - Det opdagede de først da den blev klippet over... Selvfølgelig kan det have betydning - MEN jeg tror ikke du skal være så bekymret.. Knus Pia
Ihhh skønt og dejligt med gode historier! TAK!
Jeg ALT hvad jeg kan for at det hele er ok og nok skal gå
Kæmpe Knus og kram herfra Sussie 29+3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128