Måske dumt spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

quity

Anasmor skriver:

To sjæle, samme tanke

Håber det er okay jeg citeret dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Gyllibik

Jamen  dig kan jeg da ikke takke nok. Har lige været inde at kigge, synes bestemt jeg er blevet en del klogere. Men hold da ferie hvor skal der en del redskaber og tålmodighed til. Er jo næsten ved aat give op

Behøver tobleronecremenn at køle en dag. Vil gerne have kagen færdig idag Går ud og handler ind til den snart

Anmeld

2. september 2010

Anasmor

Ja selvfølgelig .. Har jo lagt tingene ud for at de skal bruges... hvis nogen kan bruge det til noget

Anmeld

2. september 2010

quity

Anasmor skriver:

Ja selvfølgelig .. Har jo lagt tingene ud for at de skal bruges... hvis nogen kan bruge det til noget

Dejligt. Du er jo fantastisk dygtig og jeg har lært utrolig meget at dig.

Anmeld

2. september 2010

Anasmor

Tusinde mange tak.. det er jeg virkelig glad for... er du nogensinde i tvivl om noget kage halløj så skriv endelig, svarer gerne på det jeg kan

Anmeld

2. september 2010

quity

Gyllibik skriver:

Jamen  dig kan jeg da ikke takke nok. Har lige været inde at kigge, synes bestemt jeg er blevet en del klogere. Men hold da ferie hvor skal der en del redskaber og tålmodighed til. Er jo næsten ved aat give op

Behøver tobleronecremenn at køle en dag. Vil gerne have kagen færdig idag Går ud og handler ind til den snart

Tobleronecremen skal være HELT kold ellers kan du ikke piske den stiv. Så du kan se om du kan få den hel kold i løbet af i dag.

Ja der skal mange ting til. Og man kan let købe sig fattig i redskaber til det. Men til en start kan man godt bruge det man har derhjemme. Det har jeg gjort, og egentlig stadig gør. Man finder hurtig ud af hvad man mangler. Men mange redskaber kan man finde alternativer til.

Anmeld

2. september 2010

quity

Anasmor skriver:

Tusinde mange tak.. det er jeg virkelig glad for... er du nogensinde i tvivl om noget kage halløj så skriv endelig, svarer gerne på det jeg kan

Det vil jeg helt sikkert gøre.

Jeg skal ha lavet to dåbskager her i sep. og ville gerne lave en vugge eller sko. Dette har dog indtil nu drillet. Tror måske jeg ruller mmf for tyndt. Men jeg må jo bare øve mig lidt mere.

Ved du hvordan man blander så det bliver hud farvet? Har nemlig ik fået købt pasta farve endnu

Anmeld

2. september 2010

Gyllibik

quity skriver:

Tobleronecremen skal være HELT kold ellers kan du ikke piske den stiv. Så du kan se om du kan få den hel kold i løbet af i dag.

Ja der skal mange ting til. Og man kan let købe sig fattig i redskaber til det. Men til en start kan man godt bruge det man har derhjemme. Det har jeg gjort, og egentlig stadig gør. Man finder hurtig ud af hvad man mangler. Men mange redskaber kan man finde alternativer til.

Aller sidste spørgsmål inden jeg smutter. Kan man lave en anden lækker creme sammmen med den der hindbær mouse, som ikke nødvendigvis behøver at vente en hel dag for optimal smag?

Anmeld

2. september 2010

quity

Gyllibik skriver:

Aller sidste spørgsmål inden jeg smutter. Kan man lave en anden lækker creme sammmen med den der hindbær mouse, som ikke nødvendigvis behøver at vente en hel dag for optimal smag?

Det ved jeg ik helt. Jeg bruger selv en bær/frugt mousse og en chokolade creme. Det kan være sig skildpadde,toblerone eller andet chokolade.

Ang. hindbær mousse hvas det er med husblas, skal det jo også stivne.

Anmeld

2. september 2010

Gyllibik

quity skriver:

Det ved jeg ik helt. Jeg bruger selv en bær/frugt mousse og en chokolade creme. Det kan være sig skildpadde,toblerone eller andet chokolade.

Ang. hindbær mousse hvas det er med husblas, skal det jo også stivne.

Hmm, så må jeg komme den lidt i fryseren ud igen og ind igen så den ikke frosner. Fandt en opskrift her inde uden husblas.

Endnu engang tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.