Malou har haft sit første grineflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hahaha  Hvad de små "uhyrer" får os til en gang imellem  Jeg blev en overgang bange for, at Runa kom til at tro at jeg permanent havde en sølvgrå firkant foran ansigtet og at det var derfor hun så så skeptisk ud

Vi øver med at den ene holder kamera og den anden dikke dikker på hende... derved kan vi nogle gange fange det!

Vi var hos fotografen den anden dag og han havde en eller anden syg rangle der kunne lave en høj lyd - IKKE et hit hos os! Så hun endte med at sidde med store tårer på sit første pasbillede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Vi øver med at den ene holder kamera og den anden dikke dikker på hende... derved kan vi nogle gange fange det!

Vi var hos fotografen den anden dag og han havde en eller anden syg rangle der kunne lave en høj lyd - IKKE et hit hos os! Så hun endte med at sidde med store tårer på sit første pasbillede

Nårhh altså! hehe  Ja jeg ville også ønske, at jeg havde et ekstra sæt hænder nogle gange. Vi har haft en veninde boende et par dage og det har jeg benyttet mig af så jeg ku få nogle billeder sammen med Runa og hvor hun griner

Anmeld

4. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Nårhh altså! hehe  Ja jeg ville også ønske, at jeg havde et ekstra sæt hænder nogle gange. Vi har haft en veninde boende et par dage og det har jeg benyttet mig af så jeg ku få nogle billeder sammen med Runa og hvor hun griner

Ja det kan jeg godt se er et problem, men omvendt så har vi heller ikke særlig meget tid med kamera og 4 hænder herhjemme. Kun om aftenen og i weekenderne og der er hun så trææææt... så det er ikke fordi vores albums bugner af billeder af mig og hende heller....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.