Malou har haft sit første grineflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

smokin

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha ha hvor er hun bare sød og dejlig!!!

Man bliver helt glad i låget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Er det den slags lyd Runa kommer med? Jeg er dybt forelsket i den lyd....

Runa har ikke så høj lyd på endnu som den Malou kommer med, Runa klukker nærmere på sådan en ivrig måde..haha  Men hvor er det bare skønt når de griner  

Anmeld

3. september 2010

Vidunderligeunger

hvornår begynder babyer at grine. Alberte har sit eget "grin", men ikke latter som i din film...  

rigtig dejlig film i øvrigt!

Anmeld

3. september 2010

smokin

BlyViol skriver:

hvornår begynder babyer at grine. Alberte har sit eget "grin", men ikke latter som i din film...  

rigtig dejlig film i øvrigt!

Jeg vil lige sige at det er en enestående tilfælde.... som jeg blot var heldig at film... Jeg tror det var vaccinen der gjorde at hun var lidt "skæv"..

Men mon ikke de kan kontrollere det ved 1/2 år? Det mener jeg at have læst i min babykalender.

Anmeld

3. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Runa har ikke så høj lyd på endnu som den Malou kommer med, Runa klukker nærmere på sådan en ivrig måde..haha  Men hvor er det bare skønt når de griner  

Malou har heller ikke gjort det siden.... Men vi øver!

Anmeld

3. september 2010

LISBETH:-)

Altså Elina griner højlydt hver dag og har gjort det i ca. 3 uger. Hun er meget kilden så hun griner helt vildt når vi kilder hende - eller når storesøster laver fis. Hun stopper dog hver eneste gang vi vil filme det.

Anmeld

3. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Altså Elina griner højlydt hver dag og har gjort det i ca. 3 uger. Hun er meget kilden så hun griner helt vildt når vi kilder hende - eller når storesøster laver fis. Hun stopper dog hver eneste gang vi vil filme det.

Ihh sådan er Runa også når jeg prøver at liste et kamera ind

Anmeld

3. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahahahaha!!!! Fantastisk!!!!

Anmeld

3. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Ihh sådan er Runa også når jeg prøver at liste et kamera ind

Ja det er sku lidt sjovt for hun er som sagt kilden og nærmest skriger af grin når vi kilder hende, men når så der kommer er kamera i nærheden så er hun pludselig ikke kilden mere. Og glor bare på en som om hvad f.... har du nu gang i. Så vi har en masse film hvor far og jeg render rundt og spiller klovn for at få hende til at grine, men næh nej ikke om hun vil være med til det.

Anmeld

3. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ja det er sku lidt sjovt for hun er som sagt kilden og nærmest skriger af grin når vi kilder hende, men når så der kommer er kamera i nærheden så er hun pludselig ikke kilden mere. Og glor bare på en som om hvad f.... har du nu gang i. Så vi har en masse film hvor far og jeg render rundt og spiller klovn for at få hende til at grine, men næh nej ikke om hun vil være med til det.

Hahaha  Hvad de små "uhyrer" får os til en gang imellem  Jeg blev en overgang bange for, at Runa kom til at tro at jeg permanent havde en sølvgrå firkant foran ansigtet og at det var derfor hun så så skeptisk ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.