Malou har haft sit første grineflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
32 svar
0 synes godt om
1. september 2010

smokin

Nå men jeg kan altså ikke finde ud af at uploade herinde fra mit eget album, den siger albummet er tomt?

Så linker da pænt til facebook hvor jeg har lagt det på, og håber det virker ?

Malou har idag haft det vildeste grineflip (hun har indtil nu blot smilet og klukkede lidt...). Idag fik den ikke for lidt og hun sad længe og sagde som i starten af filmen. Sjovt den måde hun prøver at efterligne os, men ender hen i et hostende grin...

Men jeg var selvfølgelig HEEEEELT og aldeles solgt...

KH
Zette

PS: Nå ja... linket

http://www.facebook.com/video/video.php?v=443867767072&saved#!/video/video.php?v=443867767072

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Mira0911

Zette skriver:

Nå men jeg kan altså ikke finde ud af at uploade herinde fra mit eget album, den siger albummet er tomt?

Så linker da pænt til facebook hvor jeg har lagt det på, og håber det virker ?

Malou har idag haft det vildeste grineflip (hun har indtil nu blot smilet og klukkede lidt...). Idag fik den ikke for lidt og hun sad længe og sagde som i starten af filmen. Sjovt den måde hun prøver at efterligne os, men ender hen i et hostende grin...

Men jeg var selvfølgelig HEEEEELT og aldeles solgt...

KH
Zette

PS: Nå ja... linket

http://www.facebook.com/video/video.php?v=443867767072&saved#!/video/video.php?v=443867767072

Hehe, videoen skal lige valideres af baby.dk først, før du kan se det i dit album...

Kan man godt se videoen på FB uden problemer? Jeg tænker når  man ikke er venner...

Anmeld

1. september 2010

smokin

MoarJ skriver:

Hehe, videoen skal lige valideres af baby.dk først, før du kan se det i dit album...

Kan man godt se videoen på FB uden problemer? Jeg tænker når  man ikke er venner...

Det håber jeg da? har gjort den tilgængelig for alle i særtilfælde...

Og ja fandt så ud af at den skulle valideres... men nu kan jeg ikke ligge den i den her debat... og gider ikke oprette en ny!

Anmeld

1. september 2010

LISBETH:-)

åhhh hvor er hun bare sød. Elina har grint i 3 uger, men hun stopper hver gang jeg kommer for at filme det.

Anmeld

1. september 2010

Ayasmor

hvor er hun dog skøn... sidder helt og griner med selv.. tillykke med det første grineflip

Knus

Anmeld

1. september 2010

smokin

lisbeth2910 skriver:

åhhh hvor er hun bare sød. Elina har grint i 3 uger, men hun stopper hver gang jeg kommer for at filme det.

Sådan har Malou det med kamera. Idag var vi hos fotografen fordi vi skulle bruge et pasbillede, ligeså snart han tog kameraet frem begyndte hun at græde....

Fotomodel bliver hun aldrig!

Anmeld

1. september 2010

smokin

Ayasmor skriver:

hvor er hun dog skøn... sidder helt og griner med selv.. tillykke med det første grineflip

Knus

Ihhh ja! Jeg griner virkelig også af den... man bliver helt glad i låget af filmen.

Anmeld

1. september 2010

lulleh

hah Eij hvor sødt. gid jeg kunne få Johannes til det . men det sker ikke. kun i søvne

Anmeld

1. september 2010

smokin

lulleh skriver:

hah Eij hvor sødt. gid jeg kunne få Johannes til det . men det sker ikke. kun i søvne

Jeg tror det er vaccinen hun fik igår for hun har aldrig gjort det.

Ellers skal en gang jo være den første...

Anmeld

1. september 2010

lulleh

Zette skriver:

Jeg tror det er vaccinen hun fik igår for hun har aldrig gjort det.

Ellers skal en gang jo være den første...

Uhh så tror jeg da vist jeg ska glæde mig til han får den hvis han begynder at grine .. eiij ville jeg helst ikk.
- Men nøøj hvor er hun kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.