Besked om kønnet inden fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

L.J.L

misslea skriver:

Vi var begge fuldstændig enige om, at vi gerne ville vide kønnet!!! Vi ville blive lige lykkelige, om det var en dreng eller pige, men vi var bare AAALLLTTT for nysgerrige....

Vi er rigtig glade for at vide det... det har hjulpet os til bedre at kunne forholde os til den lille bebs derinde.. heheh!!!

Næste gang... tjaaa.. tror jeg egentlig, at vi også gerne vil vide det

helt helt enig sådan havde vi det også! Det var pludselig meget mere virkeligt da vi vidste at vi ventede en dreng, så kunne vi også kalde den for "ham" og senere for hans navn da vi fandt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Millesmammi

jeg ville vide hvad køn min lille pige blev, for ville vide hvad for noget tøj jeg skulle ud af ha til hende, da jeg ikke gad alt det med neutrale farver, - jeg har da lidt af det , men hun har aldrig brugt det. (:

Anmeld

2. september 2010

Mor til L&S

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Jeg har indtrykket af, at de fleste får kønnet på barnet at vide inden fødslen... Eller er jeg helt forkert på den?

Jeg er ret nysgerrig, hvorfor jeg har sat en afstemning i gang... 

Vi ville egentlig overraskes til fødslen, men da vi havde været til NF scanningen og så det lille liv i maven, blev vi hurtigt enige om at vi blev nød til at vide kønnet - vi var alt for nysgerrige

Så til MD scanningen fik vi at vide det var en lille pige

Og fødslen var bestemt en STOR oplevelse selvom jeg vidste kønnet!

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Jeg har indtrykket af, at de fleste får kønnet på barnet at vide inden fødslen... Eller er jeg helt forkert på den?

Jeg er ret nysgerrig, hvorfor jeg har sat en afstemning i gang... 

Jeg har stemt, at jeg ikke ville vide det..

Første graviditet fik vi det af vide. Her under anden graviditet ville vi ikke vide det - og det var helt klart den FEDESTE oplevelse ever ikke at vide det.. At ligge der og vente på at se hvad der kom ud - var bare en gave i sig selv.!

Hvis jeg skulle have nr. 3 (hvilket jeg ikke skal) så ville jeg helt klart lade være med at få kønnet af vide igen - den oplevelse om ikke at vide det - ville jeg ikke være forude..

Anmeld

2. september 2010

Mamalou

Tak for jeres svar!

Jeg er nemlig ikke selv sikker på, hvad jeg vil - eller hvad vi vil for den sags skyld!

Jeg er mest til at vente i spænding, mens min kæreste gerne vil vide det... 

Vi får se hvordan det bliver, når vi når så langt at vi har muligheden for at få afsløret kønnet!

Ha en dejlig dag

Anmeld

2. september 2010

millesofie

jeg valgte ikke at vide kønnet

næste gang tror jeg heller ikke at jeg vil vide det, men man ved jo aldrig

det værste er jo at de kan tage fejl men det går nok også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.