Besked om kønnet inden fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange vidste hvilket køn det blev?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.599 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Mamalou

Hej tøser!

Jeg har indtrykket af, at de fleste får kønnet på barnet at vide inden fødslen... Eller er jeg helt forkert på den?

Jeg er ret nysgerrig, hvorfor jeg har sat en afstemning i gang... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Mimic

Vi vidste det ikke og ønskede det heller ikke, jeg er af den overbevisning at sådan noget som f.eks. navn først skal findes når barnet er født, da barn og navn skal passe sammen.

Anmeld

1. september 2010

oo

vi ved heller ikke hvilket køn vi får (selvvalgt) - men at vi får et tilsyneladende sundt og raskt barn og det er det absolut vigtigste for os

Anmeld

1. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har helt bevist ingen af gangene valgt, at få kønnet afvide og har synes det var helt fantatisk ikke, at vide det

Anmeld

2. september 2010

Dansker i England

Jeg kendte ikke kønnet, da det ikke var vigtigt for mig, at vide det. Det eneste, jeg ønskde mig, var et sundt og raskt barn.

Anmeld

2. september 2010

wamse

Jeg vidste hvilket køn jeg ventede ved den yngste. Ved de 2 ældste var det ikke muligt at få kønnet af vide. Der er ikke nogen dybere mening med at vide kønnet, andet end at det havde jeg bare lyst til :-)

Anmeld

2. september 2010

B&J

jeg viste ikke hvad kønnet var men fik en dejlig dreng

Anmeld

2. september 2010

VNB

vi har også selv valgt at vi IKKE vil vide kønnet før den kommer ud  Det var et valgt som vi begge var helt enige om fra starten af graviditeten.

Som mange af de andre skriver, det eneste som betyder noget for os at vide, er at den er sund og rask. Og det tyder alt heldigvis på

Så synes jeg også at det er vildt hyggeligt at gå og gætte samt høre folks gæt!

Anmeld

2. september 2010

Mai-pigen

Vi ved heller ikke hvad kønnet på vores lille bebser er, det er en overraskelse, som vi forhåbentlig får indenfor de næste 3 uger..  Jeg syntes ikke det var nødvendigt at vi kendte kønnet, og kæresten var af samme mening, så derfor går vi spændt og venter....

Anmeld

2. september 2010

Bare mig..

Vi valgte at vi ville vide det... Jeg gik på hf og kæresten var lærling, så pengene var ikke store.. Så for at dele udgifterne på de forskellige mdr, mente vi, at det var det bedste at vide kønnet.. + jeg skulle til eksamen et par dage efter fødslen / termin så ville slet ikke have tid til at købe noget efter fødslen..

MEN næste gang vil jeg IKKE vide kønnet, for der er noget specielt ved, at man ikke ved det... Det er da skide spændende, tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.