Besked om kønnet inden fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

SHERO

Jeg valgte at vide kønnet, mest fordi det var praktisk, så jeg kunne købe det meste inden jeg fødte... Så købte min mor sig heller ikke fattig i tøj til begge køn, hvilket hun tildels havde gjort inden jeg fik det afvide.... heldigvis fik hendes kæreste et barnebarn 10 uger efter mig, som kunne få alt det fine pigetøj hun havde købt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Orkide86

Vi fik det afvide, ku simpelthen ikke la være.. det var osse nemmest så viste man hva man sku købe og sådan

Men når jeg skal ha min den næste vil jeg ikke vide det.

Anmeld

2. september 2010

Valle81

Mamalou skriver:

Hej tøser!

Jeg har indtrykket af, at de fleste får kønnet på barnet at vide inden fødslen... Eller er jeg helt forkert på den?

Jeg er ret nysgerrig, hvorfor jeg har sat en afstemning i gang... 

Hejsa:0)

Jeg har fået kønnet af vide til md scanning begge gange - har aldrig betalt for en decideret kønsscanning:0)

Jeg har egentlig ikke stolet 100% på de scanninger før baby var ude, men det har holdt stik begge gange:0) Første gang pige næste gang dreng:0)

Grunden til jeg har sprugt efter om de kunne se kønnet var kun for at have noget at forholde mig til og kunne sige ham og hende om babyen i maven:0)

Men praktisk har det ikke betydet noget - er først gået farve amok efter babyerne var kommet til verdenen:0)

Nu venter vi os igen og denne gang tror jeg vi køber en kønsscanning:0) Mest af praktiske årsager - skal tingene fra Anton gemmes eller sælges og erstattes af lyserødt:0)

Christina

Anmeld

2. september 2010

misslea

Vi var begge fuldstændig enige om, at vi gerne ville vide kønnet!!! Vi ville blive lige lykkelige, om det var en dreng eller pige, men vi var bare AAALLLTTT for nysgerrige....

Vi er rigtig glade for at vide det... det har hjulpet os til bedre at kunne forholde os til den lille bebs derinde.. heheh!!!

Næste gang... tjaaa.. tror jeg egentlig, at vi også gerne vil vide det

Anmeld

2. september 2010

lotte32

1. gang ville vi ikke vide det, der fik vi en dreng 

2. gang ville vi gerne vide det, og 3 scanninger slog fast at det var en lille dreng jeg havde i mavsen, men ud kom den dejligste lille pige

vi har ikke taget stilling til om vi vil have kønnet af vide, hvis det mod forventning skulle lykkes os at blive gravide (har prøvet i  2 år)

Knus Lotte

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Vi vidste kønnet begge gange :) 

Anmeld

2. september 2010

SoffiLine

lotte31 skriver:

1. gang ville vi ikke vide det, der fik vi en dreng 

2. gang ville vi gerne vide det, og 3 scanninger slog fast at det var en lille dreng jeg havde i mavsen, men ud kom den dejligste lille pige

vi har ikke taget stilling til om vi vil have kønnet af vide, hvis det mod forventning skulle lykkes os at blive gravide (har prøvet i  2 år)

Knus Lotte

Ej hvor vildt

Men de kan jo ta fejl

Anmeld

2. september 2010

Banditten´s mor

For mig var kønnet ikke det vigtigst, men om barnet var sundt og raskt. Det var manden, der ville vide kønnet (selvom han var overbevist om at det var en dreng). Så vi fik kønnet at vide og manden fik ret, det var en dreng

Anmeld

2. september 2010

Silas&Mille

Har godt nok ikke født endnu, men har svaret:

Anmeld

2. september 2010

Silas&Mille

Har godt nok ikke født endnu, men har svaret:

Hmm... den vil ikke poste hele mit indlæg, så prøver lige sådan her.

Har stemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.