Dagens Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Millesmammi

Ni-ko-li-ne skriver:

det Malou s ikke har fat i, er at 6000kr er ret mange penge til en tatoo når man er på KH og bor hos sin mor.... måske de skulle gemmes til et indskud

HAHAH INDSKUD?

hun har da ikke tænkt sig at flytte fra sin mor de næste par år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Maalene

Millesmammi skriver:

HAHAH INDSKUD?

Arhmen... Pigen har jo ikke engang råd til benzin?

Og hun tjener garanteret mere end mange af os andre hver måned, bor hjemme hos mor uden "faste udgifter"...

Mad til Tino, bleer i sådan noget betaler moderen da garanteret også...

Så JA - indskud er da vidst en by i Rusland her

Anmeld

1. september 2010

missie20

Syntes det er meget synd for Hannah. Hun mangler nogle forældre til at støtte sig op af. For mig ligner det hun er meget alene, jeg mener der er ligesom ikke rigtig nogle mor eller far eller omgangskreds der fortæller, vejleder og rådgiver hende. Hun har jo ligesom ikke en masse år på bagen til at blive erfaringer rigere. Hun aner ik engang selv hun gør noget forkert eller gør måske noget hun kommer til at fortryde.

Nej for mig er det synd for hende. Håber det bedste for hende.

Anmeld

1. september 2010

Millesmammi

missie20 skriver:

Syntes det er meget synd for Hannah. Hun mangler nogle forældre til at støtte sig op af. For mig ligner det hun er meget alene, jeg mener der er ligesom ikke rigtig nogle mor eller far eller omgangskreds der fortæller, vejleder og rådgiver hende. Hun har jo ligesom ikke en masse år på bagen til at blive erfaringer rigere. Hun aner ik engang selv hun gør noget forkert eller gør måske noget hun kommer til at fortryde.

enig!

Anmeld

1. september 2010

Moar'en

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Kæft hvor er det lamt !!!

Syndes måske max skulle gro nogle Nos**r 

Hannah tag dig sammen ... kunne godt tænke mig og være en tur på besøg i hendes hjerne, Sikke en fred man kunne få der , for der kan umuligt være serlig stor aktivitet der inde.

Anmeld

1. september 2010

Loa

Tænker om Sand TV også betaler deres tusser, nu de får dem lavet på åben tv, ligesom de betaler når de er ude og spise i  programmet.......

Anmeld

1. september 2010

michella88

Millesmammi skriver:

enig!

Fuldstændig enig- Tror ikke hun ved bedre, og det ikke hendes skyld jo-

Anmeld

1. september 2010

michella88

missie20 skriver:

Fuldstændig enig- Tror ikke hun ved bedre, og det ikke hendes skyld jo-

Anmeld

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

Millesmammi skriver:

HAHAH INDSKUD?

nej det er nemli det der gør mig så irriteret på hende og ikke mindst hendes mor... hvordan skal pigen nogensinde lære det?

Anmeld

1. september 2010

mortil(nichlasogmathias)

min mand og jeg sad også med hånden foran munden, jeg havde sådan lyst til at tage fat i hannah , ruske hende og sige hva laver du pigebarn, som du selv siger, den forsvinderaldrig og vil du virkelig have m . o. r stående på din overarm for dælen tøs, 3 mdr, der kan ske meget, man er jo vildt forelskede lige der, SKRIV ALDRIG EN KÆRESTE/MANDS NAVN... ALDRIG!!!!

malous tatto var jeg vild med og overvejer selv at få lavet noget lignene, syntes det så fedt ud.. men ikke for at se interasant ud, men fordi det er noget jeg kan lide..

men for gud skyld da malou, kom dog hjemmefra og få en stabil hverdag og vis du kan klare dig selv og passe dit barn, det er da vigtigere en d en tatovering..

uhhh, jeg elsker bare de unge mødre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.