Dagens Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

B&J

henh01 skriver:

HVAD!"!!!!!!! Nu skal han også have en!!!!!!!! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ Kan slet ikke overskue hende Hannah... Stakkels ham Max - han er totalt presset.

Nej hannah er bare for jaa har lyst til af give hende en stor lusing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

VNB

LOL! hahaha jeg er flad af grin - nu hænger han sgu på den! "vi ringer og bestiller tid med det samme!" hihihi kan godt forstå han lige skulle ud og have en smøg...! stakkels fyr!

Til gengæld synes jeg at Malou Stellas virkelig pyntede!

Anmeld

31. august 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Jeg synes det er en smuk gestus at hun fik lavet den tatovering. Nu havde han jo købt undertøj OG blomster til hende

Arrrmen altså

Anmeld

31. august 2010

Fru Dinesen

Kæft hvor er det lamt !!!

Syndes måske max skulle gro nogle Nos**r 

Hannah tag dig sammen ... kunne godt tænke mig og være en tur på besøg i hendes hjerne, Sikke en fred man kunne få der , for der kan umuligt være serlig stor aktivitet der inde.

Anmeld

31. august 2010

henh01

kan slet heller ikke udholde den tiltaleform Malou Stella har overfor sin mor : "Hey mor jeg skal bruge nogle penge til benzin" og klasker hende i nakken! Hvad sker der for mennesket???????

Anmeld

31. august 2010

Margorie

Kærestens forbokstaver er da en smuk tanke, specielt når man er nyforelsket.. Og man gør da spontane og små dumme ting når man er forelsket At hun så bliver skuffet over hans manglene glæde og nærmest tvinger ham til at få en også er for langt ude.. Hannah, jeg tror bare ikke pigen ved bedre. Men jeg er sikker på hun lærer det en dag, måske på den hårde måde.

Med hensyn til ms store tattoo- personligt finder jeg tattoverede mennesker mere spændene- så lidt har hun da fat i Og den så da sej ud.

Og tvillinge moderens tattoos er så fine og flotte <3

Anmeld

31. august 2010

Maalene

Nej nej neeeeeeeeeej

Halvdelen af afsnittet sad jeg med hånden over munden i bare forargelse

Der skal ellers en del til jeg bliver total mundlam - men hoooooooooooold da k*ft et afsnit

Efter hvad? 3 måneder?

Jamen så går man da selvfølgelig ned og får kærestens initialer tatoveret PÅ OVERARMEN!!!!???? WHAAAAAT????

Og den lille Max siger så han har lyst til også at få en - SÅ ÅBENLYST KUN FOR AT GØRE HENDE GLAD - og så ringer hun fandeme med det samme til tatovøren - NEJ NEJ NEEEEEJ...

Men han er heldig - han har 1 HEL DAG til at finde ud af hvor han vil have hendes initialer tatoveret (og det skal selvfølgelig være på overarmen, for hvis han har t-shirt på kan man ikke de det på skulderbladet, men det kan man jo vildt godt på overarmen ) men nårh ja...

DET ER JO IKKE FORDI, DEN SIDDER DER RESTEN AF HANS LIV

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

Marge skriver:

Kærestens forbokstaver er da en smuk tanke, specielt når man er nyforelsket.. Og man gør da spontane og små dumme ting når man er forelsket At hun så bliver skuffet over hans manglene glæde og nærmest tvinger ham til at få en også er for langt ude.. Hannah, jeg tror bare ikke pigen ved bedre. Men jeg er sikker på hun lærer det en dag, måske på den hårde måde.

Med hensyn til ms store tattoo- personligt finder jeg tattoverede mennesker mere spændene- så lidt har hun da fat i Og den så da sej ud.

Og tvillinge moderens tattoos er så fine og flotte <3

det Malou s ikke har fat i, er at 6000kr er ret mange penge til en tatoo når man er på KH og bor hos sin mor.... måske de skulle gemmes til et indskud

Anmeld

31. august 2010

Margorie

Ni-ko-li-ne skriver:

det Malou s ikke har fat i, er at 6000kr er ret mange penge til en tatoo når man er på KH og bor hos sin mor.... måske de skulle gemmes til et indskud

Det kan vi sagtens blive enige om. Men derfor var det stadig en fed tattoo

Anmeld

1. september 2010

Millesmammi

Ni-ko-li-ne skriver:

HAHAH INDSKUD?

hun har da ikke tænkt sig at flytte fra sin mor de næste par år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.