Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jammen alså.... hvad sker der lige for dem ?????
Hannah ! hvad havde hun regnet med ???
Malou stella ... tatto = mere intrasandt
Linda der lige undre sig en ekstra gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver: Jammen alså.... hvad sker der lige for dem ????? Hannah ! hvad havde hun regnet med ??? Malou stella ... tatto = mere intrasandt Linda der lige undre sig en ekstra gang
I lååååååååve it
jep siger det samme slår i panden og tænker ej helt ærligt hihii
Jeg er helt væk af grin over Hannah... "Jeg fik lavet den her tatovering der symboliserer min kæreste uden at han vidste det - havde håbet på en lidt andet reaktion"!!!!!! Hvad regner hun med, jeg var ikke ligefrem blevet henrykt hvis min kæreste kom hjem med mine initialer tatoveret... Hannah: "Det er jo større end en forlovelse" Øhm ja, men en forlovelse drøfter man da også med sin mand!!! Totalt frøken hovedløs.
henh01 skriver: Jeg er helt væk af grin over Hannah... "Jeg fik lavet den her tatovering der symboliserer min kæreste uden at han vidste det - havde håbet på en lidt andet reaktion"!!!!!! Hvad regner hun med, jeg var ikke ligefrem blevet henrykt hvis min kæreste kom hjem med mine initialer tatoveret... Hannah: "Det er jo større end en forlovelse" Øhm ja, men en forlovelse drøfter man da også med sin mand!!! Totalt frøken hovedløs.
Ja come on hvor er det lang ude.........................
hahaha tænkte det samme om Hannah.... i guder!
Staklen har jo allerede fortrudt den, ellers ville hun ikke græde over det. Han kom jo trods alt hen og kyssede hende... og helt ærligt hvad skal manden sige?
dumt! men sjovt
Hannah er handler jo bare ud fra de forudsætninger hun har... og det er da sørgeligt at tænke på at hun ikke ved bedre... men hvor skulle hun også vide det fra? tragisk...
ligesom Malou.... mor er der altid at falde tilbage på... sgu da ikke sært at tøsen aldrig kommer videre eller bliver klogere... skrækkeligt!!!!
Jeg synes det er en smuk gestus at hun fik lavet den tatovering. Nu havde han jo købt undertøj OG blomster til hende
Arrrmen altså
HVAD!"!!!!!!! Nu skal han også have en!!!!!!!! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ Kan slet ikke overskue hende Hannah... Stakkels ham Max - han er totalt presset.
jamen ej... den tøs er da for viderekommende. og han er da bare en pussy...
Jamen ej nogen af de tøser ik... aaarrrrrrrrggg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128