Rygning & graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

eirene

Jeg har aldrig røget under graviditet. Da jeg fik at vide jeg var gravid med min søn stoppede jeg med det samme. Startede så igen da han var ½ år, fuldstændig åndssvagt. Men har lige læst bogen "Endelig ikke-ryger" og den er altså god. Så nu er jeg fri.

Har dog hørt en historie som jeg gerne vil fortælle til alle der ikke mener det skader at ryge under graviditeten.

Jeg har en veninde der gik fulde 9 måneder og røg imens. Under fødslen løsnede moderkagen sig og hendes datter levede kun 12 timer. Efterfølgende fortalte en anden veninde (som er sygeplejerske og lige havde været på rygestopkursus)  at rygningen kunne være skyld i at moderkagen løsnede sig. Det kan være det er overdrevet eller skræmmeagtigt. Men ville du tage chancen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Barbamama

Jeg bliver sgu ked af det når jeg ser en gravid ryge.... Den lille bebs derinde har ingen vegne at flygte og skal have alle de grimme stoffer ind i kroppen. Og som en anden skriver bliver bebsen ogsp afhængig og bliver født og får abstinenser.... Så det moderen synes er slemt bliver babyen udsat for. Hmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.