et lille problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

IAH

Synes også du skal ringe derind for at få helt præcis besked.

Kan se du er 22.. så risikoen for downs er meget lavere hos dig, end hvis du var bare et par år ældre..

Forresten... tíllykke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Maise

DatterMalou skriver:

hvilken afd er det man skal snakke med så?

Sidst jeg skulle skannes var midt i min flytning fra nordsjælland så jeg fik kun 1 skanning. I nordsjælland..

hvilket sygehus hører du til når det gælder NF og md?? så ringer du bare på selve det sygehus nr. og beder om afd, for graviditetsskanninger.

Anmeld

1. september 2010

Sjl-msl-Mkl

tak for alle jeres svar.. Jeg skal til NF på fredag 13.10.. De grinte noget af mig, da jeg måtte lyve lidt og sige jeg lige havde fundet ud af min graviditet. Go morgen humor..

Anmeld

1. september 2010

Svenne

Jeg var først til NF i uge 12 - men der mente lægen, at det var en fejl, jeg var der så tidligt. Så han ville have, jeg kom en uge senere igen. Så jeg fik den lavet, da jeg var 12 + 5.

Men måske er det fordi, de ikke kan give dig en tid med så kort varsel? Ellers synes jeg, det lyder mærkeligt.

Anmeld

1. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Svenne skriver:

Jeg var først til NF i uge 12 - men der mente lægen, at det var en fejl, jeg var der så tidligt. Så han ville have, jeg kom en uge senere igen. Så jeg fik den lavet, da jeg var 12 + 5.

Men måske er det fordi, de ikke kan give dig en tid med så kort varsel? Ellers synes jeg, det lyder mærkeligt.

jeg har fået en tid til fredag, dvs med 2 dages varsel..

Anmeld

1. september 2010

Svenne

DatterMalou skriver:

Det var godt! Jeg kunne jo også bare lige have læst tråden færdig, inden jeg skrev et svar... dumme mig..

Held og lykke med det - og STORT tillykke med graviditeten.

Anmeld

1. september 2010

Sjl-msl-Mkl

Svenne skriver:

Det var godt! Jeg kunne jo også bare lige have læst tråden færdig, inden jeg skrev et svar... dumme mig..

Held og lykke med det - og STORT tillykke med graviditeten.

tusind tak for det..

Anmeld

1. september 2010

Con

DatterMalou skriver:

Vil bare lige sige, at hvis du er for langt henne - så kan du bede dem lave en kalkuleret beregning, hvor de regner fosterets størrelse baglæns udfra de mål, de har den dag, og så kan de lave en kalkuleret/anslået beregning af din risiko for Down. Har selv fået den lavet, da jeg var i 15. uge, og hun sagde ca. 1:4400, så det var fint og gav en vis ro i sindet.

Anmeld

1. september 2010

Kløver

DatterMalou skriver:

tirsdag i sidste uge var det meningen at jeg skulle have foretaget en abort, men jeg kunne simpelthen ikke. Så nu er jeg gravid i 13. uge, jeg ringer så til lægen for og få lavet en vandrej... Sekretæren siger så at det ikke er sikkert jeg kan få lavet en NF. Er det rigtigt??

knus

Ja for nakkefold skal tages inden for et hvis antal uger mellem uge 12 og 14 så vidt jeg ved, og i den forbindelse skal amn jo have lavet doubletesten, som der skal ligge svar på før man kan selve nakkefoldsscanningen, men ellers så ring til en privat scanningsklinik og hør om de kan tage i mod dig akut, og om det så evt kan nås.

Tillykke med den lille spire i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.