et lille problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
28 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Sjl-msl-Mkl

tirsdag i sidste uge var det meningen at jeg skulle have foretaget en abort, men jeg kunne simpelthen ikke. Så nu er jeg gravid i 13. uge, jeg ringer så til lægen for og få lavet en vandrej... Sekretæren siger så at det ikke er sikkert jeg kan få lavet en NF. Er det rigtigt??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

morethanperfect

DatterMalou skriver:

tirsdag i sidste uge var det meningen at jeg skulle have foretaget en abort, men jeg kunne simpelthen ikke. Så nu er jeg gravid i 13. uge, jeg ringer så til lægen for og få lavet en vandrej... Sekretæren siger så at det ikke er sikkert jeg kan få lavet en NF. Er det rigtigt??

knus

Ja det er rigtig .. Jeg fik af vide at tiden var knap før han blev for stor ...

Anmeld

31. august 2010

quar20

Ja det er fordi at man ikke må overskride et antal uger og nogle dage for ellers kan man ikke måle den korrekt til NF...!!

Kan anbefalde dig at du så betaler dig til en tryghedsscanning - hos en privat evt. eller måske får lægen til at ringe på sygehuset for at høre om der er mulighed for at du kan få lov at få en scanning selvom du er så sent henne..! Også for at se om det sidder rigtigt osv..!!

Anmeld

31. august 2010

Laulund87

Det tror jeg heller ikke du kan. Senest i 12. uge mener jeg

Anmeld

31. august 2010

Sjl-msl-Mkl

så dvs at jeg kun kan få en gennemskanning i 20. uge?

Anmeld

31. august 2010

morethanperfect

DatterMalou skriver:

Ja .. Det vil det .. Medmindre du betaler for det

Anmeld

31. august 2010

Sjl-msl-Mkl

Laulund87 skriver:

Det tror jeg heller ikke du kan. Senest i 12. uge mener jeg

min kærestes søster er over 12+0 og hun skal da vist først have lavet en skanning idag.. Nå men jeg finder nok ud af det.

Anmeld

31. august 2010

Margorie

Det er rigtigt det er forsent til en nf- men dengang jeg ventede min datter (3 år siden) og vi først opdagede det i uge 15- fik jeg så tilbudt en trygheds scanning i uge 16 i stedet for nf. Det synes jeg du skal snakke med din læge om at få. Der er jo rimelig lang til til md scanningen..

Anmeld

31. august 2010

quar20

Jeg mener grænser er 12 og 5 dage.. er ikke sikker..!!

Anmeld

31. august 2010

bagger26

DatterMalou skriver:

Altså man må maks vær 13+6 ved nf, hvis du er længere henne kan de ikke måle babyen som de skal.. Hvis du ikke kan nå det, hvilket nok er svært, så få en tryghedsscanning, den koster dog nogle penge..

Men så igen det er normalt ved NF man for fastsat den endelige termin, så den skal du jo have fast sat på en eller anden måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.